Pysj Skrevet 3. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2006 One Call vil at du skal sende flere SMS, og senker derfor prisen til 35 øre per stykk. Les mer Lenke til kommentar
elzon Skrevet 3. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2006 One Call er sleipe folk ass. Simkortet er forhåndsprogrammert til din mobilsvar etter 20 sekunder. Og jeg har prøvd å fjerne det ved hjelp av telefoninnstillinger, men til ingen nytte. Tok kontakt med kundeservicen og de sa jeg skulle taste inn noe "koder". Tror dere det hjalp el.....? Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 3. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2006 One Call er sleipe folk ass. Simkortet er forhåndsprogrammert til din mobilsvar etter 20 sekunder. Og jeg har prøvd å fjerne det ved hjelp av telefoninnstillinger, men til ingen nytte. Tok kontakt med kundeservicen og de sa jeg skulle taste inn noe "koder". Tror dere det hjalp el.....? 6990277[/snapback] Det følger sikkert netcom sine koder siden de har netcoms nett, prøv denne: ##002# og trykk send, virket ihvertfall hos meg, men jeg har netcom da. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 3. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2006 Men tilbake til topic: ringeprisene er nå så lave at det ikke er mye å hente, sms-prisene derimot kan nok bli enda endel lavere før operatørene begynner å slite med fortjenesten. I f.eks Danmark ligger prisene stort sett fra 16-25 øre, Her i Norge ligger de fra 35-79 øre, veldig mye dyrere. Regner jo ikke med at det skal bli like billig som i Danmark grunnet infrastruktur, men endel billigere kan det nok bli. Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 3. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2006 da blir det one call på meg. eller håper at noextras senker meld prisen til 30 øre=) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg