Fisker Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 (endret) Denne leken er inspirert fra sitat-leken i film-forumet, men her er det sitater fra brukere vi leter etter. Eksempel: Hvem har sagt dette: Bersj, jeg har verdens minstepenis Bundy!! Og da kommer Bruker 2 med et nytt sitat. Noen enkle regler: Hvis ingen har svart innen 12 timer etter at en person har lagt ut et sitat, kan en tilfeldig person komme med et nytt sitat. Dette gjelder også hvis en person har svart, og han som har lagt ut sitatet ikke godkjenner, da er det bare å komme med et nytt et. Sitatet skal komme fra forumet. Man skal si hvilken bruker som har sagt det, gjerne også i hvilken sammenheng/tråd. - - - - Jeg begynner med dette sitatet: Jeg skjønner ikke hvorfor noen ville kommet ut av skapet, når man kan se masse lekre guttekropper i dusjen etter gymmen. *slurp* Endret 3. oktober 2006 av Fisker Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Er ikke helt sikker, men tipper på Tomat-Ulf eller Steffy? Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2006 Er ikke helt sikker, men tipper på Tomat-Ulf eller Steffy? 6989473[/snapback] SteffyBoy er riktig. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Er jo en mulighet for at mange kommer til å jukse å bruke søkefunksjonen da. :\ Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2006 Er jo en mulighet for at mange kommer til å jukse å bruke søkefunksjonen da. :\ 6989509[/snapback] Det er mulig å jukse i de fleste slike quizer på nettet. Det er bare å stole på hverandre. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Er jo en mulighet for at mange kommer til å jukse å bruke søkefunksjonen da. :\ 6989509[/snapback] Den suger, så det går bra. Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Google it. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 (endret) Hmm, jeg tror det er noe enten LarsP, SteffyBoy eller fredrikrb har skrevet i SO 4 eller 5. Jeg tipper på Steffy. EDIT: Upsi, litt sent ute, gitt. Endret 3. oktober 2006 av Skarstad Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 (endret) Hmm, siden jeg svarte riktig er det min tur.. 2sekunder, kommer opp med noe straks. Hvem skrev dette? Faen i helvete faen kuk i fitta og helvete pikkslyng. FITTE! Endret 3. oktober 2006 av Zeromac Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2006 Høres ut som b-real, kan det stemme? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Nei, det er feil. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Er det "hæst!"-mannen, Ø.B.? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Ø.B er riktig. Din tur, Skarstad. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Ja, jeg kan ærlig innrømme at Kristin høres ut som et guttenavn og at hun ser ut som en gutt i avataren sin. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Er det kjære Dahl? Eller er det Stiffy? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 (endret) Det er nok Dahl, ja. Endret 3. oktober 2006 av Skarstad Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Noen andre kan komme med sitat. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 "Tequila er best. Gir et lite røsk i tarmene." Hvem skrev dette? Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 "Tequila er best. Gir et lite røsk i tarmene." Hvem skrev dette? 6989973[/snapback] Hylo? Lenke til kommentar
edge Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 "Tequila er best. Gir et lite røsk i tarmene." Hvem skrev dette? 6989973[/snapback] Hylo/Marley? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Nei, Hylo er feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå