Gå til innhold

Legge til effekter på en scene?

Anbefalte innlegg

Hei, jeg holder på å lage en cs-film.

På noen scener/frags vil jeg gjerne legge til noen effekter som f.eks. at bilde får litt rødfarge eller går raskere / saktere osv. Jeg bruker Pinnacle Studio ver. 8 SE, vet det er gammelt men fikk det gratis, og der kan jeg ikke stille på farger osv. fordi at da må jeg oppgradere til Plus / Plus Pro.

Men siden det er en gammel versjon er ikke det mulig, så vidt jeg har skjønt i alle fall. Og har heller ikke lyst til å bruke masse penger på å kjøpe noe rådyre programmer...

Så er det noen som har noen gratis programmer som jeg kan "style" småklipp med? Før jeg legger de til i Studio.

Takker for svar,

Andreas

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Og "Softpedia" er til å stole på?

Edit: Når jeg skal velge hva jeg vil innstalere er det også masse codec greier, er disse nødvendige eller kan de være virus / spyware?

EDit 2: Tok sjansen på å innstalere det, og det gikk helt fint.. Men skjønte ingenting av programmet og avinnstalerte det igjen.. Det andre programmet du linka til, har du noen erfaringer med det?

Endret av xerminx
Lenke til kommentar
Og "Softpedia" er til å stole på?
Ikkje peiling.
Edit: Når jeg skal velge hva jeg vil innstalere er det også masse codec greier, er disse nødvendige eller kan de være virus / spyware?
Dei er truleg nødvendige for at programmet skal kunne vise enkelte videoklipp.
EDit 2: Tok sjansen på å innstalere det, og det gikk helt fint.. Men skjønte ingenting av programmet og avinnstalerte det igjen.. Det andre programmet du linka til, har du noen erfaringer med det?
Det ligg nokre tutorials på ZS4.net, og du kan ikkje rekne med at alle program er like enkle som Studio. Ein liten periode med opplæring må ein rekne med. Wax har eg so vidt prøvd. Det er litt komplisert, men om du går inn på heimesida og so til forumet, so trur eg det er ein del tutorials der. Endret av incanus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...