-Jungeldyret Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Hei, jeg holder på å lage en cs-film. På noen scener/frags vil jeg gjerne legge til noen effekter som f.eks. at bilde får litt rødfarge eller går raskere / saktere osv. Jeg bruker Pinnacle Studio ver. 8 SE, vet det er gammelt men fikk det gratis, og der kan jeg ikke stille på farger osv. fordi at da må jeg oppgradere til Plus / Plus Pro. Men siden det er en gammel versjon er ikke det mulig, så vidt jeg har skjønt i alle fall. Og har heller ikke lyst til å bruke masse penger på å kjøpe noe rådyre programmer... Så er det noen som har noen gratis programmer som jeg kan "style" småklipp med? Før jeg legger de til i Studio. Takker for svar, Andreas Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2006 Ingen som vet da? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Ver litt tålmodig. Du kan ikkje vente å få svar innan berre nokre få timar. Prøv med ZS4 eller Debugmode Wax. Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2006 Takk for svar, var bare litt utålmodig siden jeg ble så ivrig.. Har lastet ned ZS4, men når jeg skal innstalere det kommer det melding om masse tredjeparts programmer.. Er det trygt for spyware osv. å innstalere det? Vil ikke ha noe sånt... Er familie-pc. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 For å vere heilt ærleg, so har eg ikkje peiling, men Softpedia seier den er rein: Softpedia guarantees that t@b ZS4 Video Editor for win32 0.956 is 100% CLEAN, which means it does not contain any form of malware, including but not limited to: spyware, viruses, trojans and backdoors. Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2006 (endret) Og "Softpedia" er til å stole på? Edit: Når jeg skal velge hva jeg vil innstalere er det også masse codec greier, er disse nødvendige eller kan de være virus / spyware? EDit 2: Tok sjansen på å innstalere det, og det gikk helt fint.. Men skjønte ingenting av programmet og avinnstalerte det igjen.. Det andre programmet du linka til, har du noen erfaringer med det? Endret 3. oktober 2006 av xerminx Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 (endret) Og "Softpedia" er til å stole på?Ikkje peiling.Edit: Når jeg skal velge hva jeg vil innstalere er det også masse codec greier, er disse nødvendige eller kan de være virus / spyware?Dei er truleg nødvendige for at programmet skal kunne vise enkelte videoklipp.EDit 2: Tok sjansen på å innstalere det, og det gikk helt fint.. Men skjønte ingenting av programmet og avinnstalerte det igjen.. Det andre programmet du linka til, har du noen erfaringer med det?Det ligg nokre tutorials på ZS4.net, og du kan ikkje rekne med at alle program er like enkle som Studio. Ein liten periode med opplæring må ein rekne med. Wax har eg so vidt prøvd. Det er litt komplisert, men om du går inn på heimesida og so til forumet, so trur eg det er ein del tutorials der. Endret 3. oktober 2006 av incanus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå