-Jungeldyret Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 (endret) Hei på dere! Jeg har noen spørsmål om Sniper Paintball. For det første, noen som har noen erfaringer med dette? Og, er markører, hjelm osv. innkludert i den dagskort prisen? Evt. hvor mye koster detå leie det utenom? Edit: skrivefeil Endret 3. oktober 2006 av xerminx Lenke til kommentar
SCV Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 huh? hva er det du vil leige? fult utstyr + paintballs? og en bane og spiller på selvsagt? Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2006 Jeg lurer på om den prisen du betaler for et dagskort for å spille der innkluderer utstyr til å spille med. Lenke til kommentar
SCV Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Priser: Komplett utstyr: kr 300,- Paintballs (500stk): kr 200,- Øvrige priser Weekend (Fre.-Man.) pr. sett: 300,- Drop inn innendørs (dagskort) kr 250,- Så: Komplett utstyr: kr 300,- Paintballs (500stk): kr 200,- Drop inn innendørs (dagskort) kr 250,- = 750 KR Det stod jævlig dårlig forklart på siden, men slik jeg forstod det må det bli sann, da får dere en bane og spiller på, markør, maske, halsbeskyttels og magasin som tar 200 balls og en pose med 500 balls Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2006 Takker, så det blir altså 750 KR for en hele dag da.. Og evt. flere skudd Lenke til kommentar
SCV Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 200 for en pose med 500 kuler, men du har bare en 20 Oz tank som skal holde til ca 800 kuler (noe som jeg tror er litt og overdrive). men 500 kuler burde holde i lange baner, rekner med det er recball/speedball eller hva pokker det heter, det går nok en del mer kuler der en når man spiller i skuaen. Jeg er selv ikke i nærheten av 500 kuler når vi spiller. Men som sagt speedball er mer spring og skyt, skuaen er litt mer gjemming og stash. Ja jeg tror det blir rundt 750 evt 700 vist jeg forstod alt rett, men det er jo bare og sende en mail eller ringe så Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2006 Jupp, I will. Må bare få med noen kamerater som er villige til å ofre 750 spenn for en dag med mye morro, og litt vondt =) Lenke til kommentar
SCV Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 det er litt dyrt men verdt hver eneste krone om du noen gang har spilt =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå