_Finch_ Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 når jeg starter internett og skriver inn en adressen dukker bare feilmeldingen unknown host opp og det er jævli iriterenes for meg da, når det funker fint ett minutt og rett etter på så funker det ikke. noen som kan hjelpe en newbee. Lenke til kommentar
pine Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 ugh, tviler at mange vil svare på posten din. Den er av den typen "maskina mi er kaputt, fiks den". Gi litt mere info, hva du har, hva har du gjørt osv. Lenke til kommentar
CoolBeer Skrevet 3. november 2002 Del Skrevet 3. november 2002 'når jeg starter internett'??? hvilken oppkobling har du??? hvilken browser har du??? hvilken distro har du??? 'even a theory demand some facts' -Spock Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 Du sier at hostnavnet har fungert, men så slutter det å fungere? Det høres veldig ut som en ødelagt navnetjener. Prøv å kjøre "/etc/init.d/named stop", og se om det hjelper. Hvis ikke så er det mulig at ISP-en din kløner. Det er ikke ukjent at noen dns-er er litt ustabile. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå