RBW Skrevet 3. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2006 Selv om LAN-et ikke starter før i morgen er det travel aktivitet i hallen. Det er mye som skal ordnes før alt er klart. Les mer Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 3. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2006 Dersom jeg har webcam som kjøres 24/7 kan dere hoste da? Bare spør. Lenke til kommentar
jon-t Skrevet 3. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2006 Streamen funker ikkje... Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 3. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2006 Streamen funker ikkje... 6990540[/snapback] Jo, det gjør den! Lenke til kommentar
TSP Skrevet 3. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2006 Flere som opplever at det ikke er noen streaming nå? Siden lastes ikke hvertfall. Lenke til kommentar
ZinoBFG Skrevet 3. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2006 Flere som opplever at det ikke er noen streaming nå? Siden lastes ikke hvertfall. 6994558[/snapback] doesn't work here either Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 3. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2006 funker ikke her heller, men et sec crew medlem (halloen elns.) har satt opp sitt (info) Lenke til kommentar
Hallonen Skrevet 3. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2006 funker ikke her heller, men et sec crew medlem (halloen elns.) har satt opp sitt (info) 6995135[/snapback] Hehe, vil jo bare si det at det er dette cam'et som har stått på hele tiden Problemet har vært at vi har hatt litt midlertidige nettløsninger her, og har måttet bytte ipadresse på maskina mi, og av den grunnen har kameraet vært nede i perioder. Dette er nå fikset, og den linken som står i nyheten fungerer i skrivende stund ikke. Den vil bli oppdatert med riktig adresse så fort vi får tak i noen som kan fikse dette for oss. I mellom tiden kan dere gå rett til kilden: Live @ HW-LAN 06 Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 4. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2006 Artikkelen er oppdatert med "rett" URL, hvis noen flere setter opp kameraer som er operative hele tiden så er det bare å sende meg en PM så legger jeg de og til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg