BlastyTrasty Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Her fant eg ein 11 minutters demonstrasjon av Double Agent. Videoen er ifrå X06, men er diverre på fransk. Uansett er det kun gameplay og ein får verkeleg eit inntrykk av spelet som snart blir lagt ut i hyllene i butikkar over heile verda. Rimelig god kvalitet på videoen og. http://www.xboxyde.com/leech_3148_en.html Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2006 (endret) Grafikken er upåklageleg - men eg hatar å sjå 'amatørar' spela spel som Splinter Cell. Om å gjere å springa fortast, skyta mest og bråka. Det er eit stealth spel! Og kva skjedde med bussen som kom køyrande? :!: Endret 3. oktober 2006 av dark by design Lenke til kommentar
Doc Watchtower Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Grafikken er upåklageleg - men eg hatar å sjå 'amatørar' spela spel som Splinter Cell. Om å gjere å springa fortast, skyta mest og bråka.Det er eit stealth spel! Og kva skjedde med bussen som kom køyrande? :!: 6988983[/snapback] Helt enig, ligner mer på en joggetur i central park, secret agent liksom...Sam ser gammel ut altså, neste episode har han sikkert en rullator med og to digre høreapparater Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2006 Nei nei nei, Sam held seg fortsatt bra. Eg seier heller ein eldre kar, med litt erfaring innen bransjen, enn ein kvalp som fortsatt er våt bak øyra. Og dessuten, stemma til Fisher, av Michael Ironside, hørres ikkje akuratt ut som ein 19-20 åring Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Er det noen som la merke til om vedkommende som snakka på videoen i det hele tatt trakk pusten? Hodepine etter å ha hørt på han. Videoen ser jo bra ut, men jeg er ikke helt sikker på om dette havner i hylla mi. Håper bare skepsisen er grunnet den heller håpløse måten det ble spilt på under videoen.. Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Har selv vært skeptisk til å alt dette tullet med Sam i fengsel osv helt siden jeg hørte om det. Splinter Cell uten de brillene er nok ikke helt det samme. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Been there, done that Har vært ute lenge.. Men er en jæval knakende god presentasjon av Splinter Cell: Double Agent. Hadde duden bare snakket engelsk så Birger Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2006 Eg, for min del gledar meg maksimalt til Double Agent. Ser ut som spelet har vokst ein del, med tanke på at du har objectives for begge sidene. Det er heva over kvar ein tvil at eg skal ha dette spelet med ein gong det kjem. Det er bare eit irritasjonsmoment at slike presangtasjonar ikkje spelar spelet slik det er laga for å bli spelt. Zlimy - han har fortsatt de flotte tre grøne augene. Berre ikkje på dagslys-oppdrag. Då har han solbriller Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Vet at de dukker opp av og til, men jeg vil ha de hele tiden! Thermovision ftw! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå