Gå til innhold

11 minutt med Splinter Cell DA - X06

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Grafikken er upåklageleg - men eg hatar å sjå 'amatørar' spela spel som Splinter Cell. Om å gjere å springa fortast, skyta mest og bråka.

Det er eit stealth spel! :)

Og kva skjedde med bussen som kom køyrande? :!:

6988983[/snapback]

Helt enig, ligner mer på en joggetur i central park, secret agent liksom...Sam ser gammel ut altså, neste episode har han sikkert en rullator med og to digre høreapparater :hmm:

Lenke til kommentar

Er det noen som la merke til om vedkommende som snakka på videoen i det hele tatt trakk pusten? Hodepine etter å ha hørt på han.

Videoen ser jo bra ut, men jeg er ikke helt sikker på om dette havner i hylla mi. Håper bare skepsisen er grunnet den heller håpløse måten det ble spilt på under videoen..

Lenke til kommentar

Eg, for min del gledar meg maksimalt til Double Agent.

Ser ut som spelet har vokst ein del, med tanke på at du har objectives for begge sidene.

Det er heva over kvar ein tvil at eg skal ha dette spelet med ein gong det kjem. Det er bare eit irritasjonsmoment at slike presangtasjonar ikkje spelar spelet slik det er laga for å bli spelt.

Zlimy - han har fortsatt de flotte tre grøne augene. Berre ikkje på dagslys-oppdrag. Då har han solbriller :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...