Gå til innhold

Nokia 7260 instillinger

Footy

Anbefalte innlegg

Om det er tvil, så er det denne telefonen det er snakk om.

Jeg har 2 problemer med denne telefonen som jeg lurer på om går ann å rette på.

1. Telefonen har en klokkeskjermsparer som mange andre telefoner. Når du setter på tastelåsen kommer det en skjermsparer (valgfritt mønster), så minuttet etter kommer klokken.

Finnes det en måte å gjøre slik at det minutte lange "mønsterskjermspareren" kuttes helt ut og at klokken kommer med en gang tastelåsen går på?

2. Hvordan fjerne operatørlogo? siden jeg syntes det er irriterende med "Telenor, Tele 2" midt på bakgrunnsbildet mitt..

Takk...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om du har tele2 er det som sagt ikke mulig å fjerne operatørlogoen.

Har selv en 6280, jeg går på innstillinger, display for å fjerne skjermspareren. Altså det valgfrie bildet. Klokka kommer av seg selv mener jeg å huske.. den er på verksted nå.. så..

Lenke til kommentar
Om du har tele2 er det som sagt ikke mulig å fjerne operatørlogoen.

Har selv en 6280, jeg går på innstillinger, display for å fjerne skjermspareren. Altså det valgfrie bildet. Klokka kommer av seg selv mener jeg å huske.. den er på verksted nå.. så..

6990752[/snapback]

Kan stemme meget godt det. :D

Lenke til kommentar
Er umulig å fjerne operatørlogoen.

6990645[/snapback]

Send "logo blank" til 1986..

6991071[/snapback]

Beklager. den funker ikke.. I og med at han har tele2 som operatør. Tele2 har serveren stående i sverige, altså blir vi faktisk i utlandet. operatørlogo funker ikke i utland. hvis du har blank logo selv har du sikkert merket at operatørskirfta, den du roamer hos og din norske operatør kommer opp i displayet eks "Telenor movistar".hvor telenor er din norske operatør og movistar operatøren du roamer hos (movistar er en operatør på mallorca. første jeg kom på) når du oppholder deg i utlandet. slik er det med tele2. Går ikke an å fjerne "telenor tele2". Reiser du derimot over til sverige og bruker tele2/comviq sitt nett kan du bestrille logo har jeg hørt. men denne forsvinner når du kommer tilbake til norge.. så lite poeng i det.,

Endret av shaaland
Lenke til kommentar
Sorry, det visste jeg ikke. Svigerfatter har tele2 og han fikk erstattet sin operatørlogo med en bridge-logo av noe slag?  :hmm: gammel telefon da, 3310. Om det har noe å si..

6991753[/snapback]

faktisk har jeg også logo når jeg setter tele2 nummeret mitt i en gammel 3310. Dette fordi jeg brukte telenor i telefonen før. Tele2 bruker telenor sitt nett så i noen tilfeller (tror egentlig bare det er 3310, kanskje eldre modeller også.) går dette. Altså å bestille logo med telenor sim-kort for så å sette inn tele2 simkort.

3310 var på mange måter en kjekk telefon når det gjaldt operatørlogo. På feks 3510i står det

TELENOR

Tele2

og opptar dermed 2 linjer, på 3310 blir bare telenor skrifta byttet ut med tele2 med gjevne mellomrom...

Endret av shaaland
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...