Gå til innhold

Å være priest, er det noen sak?

Anbefalte innlegg

Jeg har egentlig nok dps med warrior.. jeg laga priest for å heale, plain and simple.

noen anbefalinger til professions bortsett fra skinning og enchanting?

Disse professions har jeg på min warrior. :ph34r:

Endret av Xanitra
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Shadowpriests er evighetsmaskiner. Go shadow. Ca. det her til 40. På så lav level er det ikke så store forskjeller på healingen til en Shadowpriest og en Holypriest.

6988881[/snapback]

har lvl 40 + 20 priest, shadow priest eier!

men man bør starte holy, pga healinga...

6988945[/snapback]

Hvorfor skal du ha healing? For å levle mest effektiv bør du queste og grinde på egenhånd, så kan man ta instancer på siden for å få litt blå loot fra quest og bosser. For å heale gjennom lowlevel instancene trenger du ikke et eneste poeng i holy. Shadow er mye bedre til leveling også fra 0-40. Gi en god grunn til å ta holy?

Lenke til kommentar

En holy-priest healer kanskje for 10 ellerno mer enn en shadowpriest på lav level. Det er så bortkasta å specce holy før du i det hele tatt er i nærheten av twin emps at jeg ikke har ord for å beskrive det.

Endret av ahpadt
Lenke til kommentar
Jeg har egentlig nok dps med warrior.. jeg laga priest for å heale, plain and simple.

noen anbefalinger til professions bortsett fra skinning og enchanting?

Disse professions har jeg på min warrior.  :ph34r:

6988981[/snapback]

Tailoring er fint å ha som prest, skjønt du kan alltids finne bedre ting...

jeg ville valgt to gathering skills, for å maximere pengestrømmen :)

Lenke til kommentar
Enig og uenig, for de som vil joine endgame guilds er det ett pluss å ha specca holy.

at shadow gjør livet mye enklere er feil...  priestn er nesten like imba som holy, men shadow er best.

6989785[/snapback]

og endgame guilds joiner du på 60. og da er det på tide med holy....

Lenke til kommentar
Enig og uenig, for de som vil joine endgame guilds er det ett pluss å ha specca holy.

at shadow gjør livet mye enklere er feil...  priestn er nesten like imba som holy, men shadow er best.

6989785[/snapback]

Jeg har nå lest hva du har skrevet i denne tråden og vel... jeg betviler at du har en prest på level 60, i såfall kan du ikke ha levlet den selv...

Selv spilte jeg shadow i ca 50 dager /played, jeg mener fortsatt det er den morsomste speccen for en prest. Og for levling? Holy? Ville en warrior levle med full prot specc? Ikke om man har 2 hjerneceller som begge fungerer...

Mitt tips til trådstarter er å først putte poeng i spirit tap, så i blackout. Dette gir deg kjapp regenerering etter kills så du kan gå kjapt til neste mob, og minsker drikkepauser. Blackout gjør at man får mindre skade på seg og det er veldig kurant frem til man får vampiric embrance. Etter dette så er det mind flay som i tillegg til å være manaeffektiv levlingspell senker hastigheten mobs bruker på å komme frem til deg og du tar mindre skade, du vil simpelthen elske denne spellen.

Veien videre er smak og behag, jeg syntes shadow focus er grei så du får mindre resist for så å skaffe snacks i discipline. Både wand specialtion og improved fortitude er veldig hendig, skaff også martyrdom og meditation. Deretter forsetter du med å putte poeng i shadow til du når level 40. Da respeccer du til full shadow og får shadow form som gjør livet som prest ekstremt mye enklere når det kommer til levling. Etter level 40 så putt tilbake poengene i discipline og vurder så om du vil ha mer i disc eller fylle på i shadow for mer dmg etter det.

Lenke til kommentar
Enig at shadow kan være bra, men holy er best fra lvl 1 - 30-40

først når man får shadowform så eier man Alt! har ganske masse erfaring med priest.

(shadowform får man i lvl 40! )

du får en god del kraftigere healing når du speccer holy, og det er bra i instances.

shadow har ikke så bra healing, men i level 40 så har du shadowform (  15% mere shadowdamage )

+ at du har fått vampiric embrance ( sikkert skrivefeil men.. )

da healer du samtidig som at du dps! men gå for holy først! tiptip  :love:

---------------------------------------------------------------------------------------

anbefales, selv om holy høres kjedelig ut så er det nok det beste valget.

6988809[/snapback]

Smoke that shit, Throw that shit, Burn that shit?

Lenge har du spilt wow? Kan ikke druid bare specce Resto? Warrior Protection?og så sier du at man levler fortere som Holy priest? :cry:

Bare gå shadow helt til hele veien til du dinger 60, deretter kan du velge om du du skal satse på Pve healing, Pve dps (Ikke lett å få guild da) eller så kan du gå Pvp :)

Lykke til :)

Endret av andiss
Lenke til kommentar

Jeg er faktisk litt uenig i å legge 5/5 i wand spec. Med min level 41 shadow priest benytter jeg ikke min wand så veldig mye. Når jeg grinder solo (samme level som meg selv +3/-2), går det i mindblast -> sw:p -> shield -> flay -> mindblast -> flay (repeterer så flay til mob er død). Jeg pleier å sikre meg ca 1200 mana før jeg setter i gang, men med min spi, vil flay uansett ikke være utilgjengelig lengre enn at jeg bare får brukt min wand en eneste gang.

Å kjøre holy build før lvl 50 (eller enda senere) mener jeg er dumt. Du healer ikke mye dårligere med en shadow build, jeg har aldri opplevd at dette er noe problem i instansene jeg har vært inne i til nå iallefall! I mitt hode er holy build noe jeg vil komme til å vurdere, dersom jeg ikke kommer med i instanser når jeg blir lvl 60. Fram til da er jeg ond, og kjører shadow!

Lenke til kommentar
Then how come du ikke finner en shadow priest som tar en warlock?

Og da snakker vi om at begge kan klassen sin ;)

Hehe, selvfølgelig finner du shadow-priests som vinner over warlocks og vice verca, og det "å kunne klassen sin" må vel til de grader være et definisjons-spørsmål, eller hva :tease: Er LITT slitsomt å lese slike tåpelige generaliseringer iblant, og jeg for min del sitter med en følelse av at det er nettopp de som lirer av seg den type tull som

ikke kan klassen sin ;)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...