Xanitra Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2006 (endret) Jeg har egentlig nok dps med warrior.. jeg laga priest for å heale, plain and simple. noen anbefalinger til professions bortsett fra skinning og enchanting? Disse professions har jeg på min warrior. Endret 3. oktober 2006 av Xanitra Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Jeg healer som shadowpriest, aldri hatt noen problemer. Lenke til kommentar
dnthalhuk Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Shadowpriests er evighetsmaskiner. Go shadow. Ca. det her til 40. På så lav level er det ikke så store forskjeller på healingen til en Shadowpriest og en Holypriest. 6988881[/snapback] har lvl 40 + 20 priest, shadow priest eier! men man bør starte holy, pga healinga... 6988945[/snapback] Hvorfor skal du ha healing? For å levle mest effektiv bør du queste og grinde på egenhånd, så kan man ta instancer på siden for å få litt blå loot fra quest og bosser. For å heale gjennom lowlevel instancene trenger du ikke et eneste poeng i holy. Shadow er mye bedre til leveling også fra 0-40. Gi en god grunn til å ta holy? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 (endret) En holy-priest healer kanskje for 10 ellerno mer enn en shadowpriest på lav level. Det er så bortkasta å specce holy før du i det hele tatt er i nærheten av twin emps at jeg ikke har ord for å beskrive det. Endret 3. oktober 2006 av ahpadt Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2006 oki, oki.. jeg tar shadow da. hva med discipline skill tree? noe bra der? Lenke til kommentar
dnthalhuk Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Improved Wand, Improved Shield og Improved Power Word: Foritude er ihvertfall kjekt å ha når man levler opp. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Når man har dette i Shadow kan man begynne på Disciplinetreet. Da tar man noe som dette før man setter det siste man har i Mindblast. Mener jeg. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Jeg har egentlig nok dps med warrior.. jeg laga priest for å heale, plain and simple. noen anbefalinger til professions bortsett fra skinning og enchanting? Disse professions har jeg på min warrior. 6988981[/snapback] Tailoring er fint å ha som prest, skjønt du kan alltids finne bedre ting... jeg ville valgt to gathering skills, for å maximere pengestrømmen Lenke til kommentar
StarGazer Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 For å levle en priest ville jeg først tatt 5 poeng i spirit tap, så 5 poeng i wand specc, og så forsatt med shadow talents ihvertfall til mindflay. Lenke til kommentar
ub1soft Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Enig og uenig, for de som vil joine endgame guilds er det ett pluss å ha specca holy. at shadow gjør livet mye enklere er feil... priestn er nesten like imba som holy, men shadow er best. Lenke til kommentar
War Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 (endret) Jeg stemmer for shadow, brukte 9 dager played til 60 og det var kosespilling og yrke lvl og farming inkl 6/8 t1 på den tiden. Endret 3. oktober 2006 av War Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Her er det selvsagt spørsmål om hva som er best å levle med.. man respeccer jo ved 60 uansett og da er shadow det åpenbare valget. 5 X wand fra disc er genialt og kan hjelpe enormt. Lenke til kommentar
FOOrK Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Enig og uenig, for de som vil joine endgame guilds er det ett pluss å ha specca holy.at shadow gjør livet mye enklere er feil... priestn er nesten like imba som holy, men shadow er best. 6989785[/snapback] og endgame guilds joiner du på 60. og da er det på tide med holy.... Lenke til kommentar
Gakks Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Enig og uenig, for de som vil joine endgame guilds er det ett pluss å ha specca holy.at shadow gjør livet mye enklere er feil... priestn er nesten like imba som holy, men shadow er best. 6989785[/snapback] Jeg har nå lest hva du har skrevet i denne tråden og vel... jeg betviler at du har en prest på level 60, i såfall kan du ikke ha levlet den selv... Selv spilte jeg shadow i ca 50 dager /played, jeg mener fortsatt det er den morsomste speccen for en prest. Og for levling? Holy? Ville en warrior levle med full prot specc? Ikke om man har 2 hjerneceller som begge fungerer... Mitt tips til trådstarter er å først putte poeng i spirit tap, så i blackout. Dette gir deg kjapp regenerering etter kills så du kan gå kjapt til neste mob, og minsker drikkepauser. Blackout gjør at man får mindre skade på seg og det er veldig kurant frem til man får vampiric embrance. Etter dette så er det mind flay som i tillegg til å være manaeffektiv levlingspell senker hastigheten mobs bruker på å komme frem til deg og du tar mindre skade, du vil simpelthen elske denne spellen. Veien videre er smak og behag, jeg syntes shadow focus er grei så du får mindre resist for så å skaffe snacks i discipline. Både wand specialtion og improved fortitude er veldig hendig, skaff også martyrdom og meditation. Deretter forsetter du med å putte poeng i shadow til du når level 40. Da respeccer du til full shadow og får shadow form som gjør livet som prest ekstremt mye enklere når det kommer til levling. Etter level 40 så putt tilbake poengene i discipline og vurder så om du vil ha mer i disc eller fylle på i shadow for mer dmg etter det. Lenke til kommentar
Amon Amarth Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 ingenting slår mindblast - sw: p - flay - shield - wand... 0 nede tid og alltid full mana... (shadowspecc med spirit tap seff) =) Lenke til kommentar
andiss Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 (endret) Enig at shadow kan være bra, men holy er best fra lvl 1 - 30-40først når man får shadowform så eier man Alt! har ganske masse erfaring med priest. (shadowform får man i lvl 40! ) du får en god del kraftigere healing når du speccer holy, og det er bra i instances. shadow har ikke så bra healing, men i level 40 så har du shadowform ( 15% mere shadowdamage ) + at du har fått vampiric embrance ( sikkert skrivefeil men.. ) da healer du samtidig som at du dps! men gå for holy først! tiptip --------------------------------------------------------------------------------------- anbefales, selv om holy høres kjedelig ut så er det nok det beste valget. 6988809[/snapback] Smoke that shit, Throw that shit, Burn that shit? Lenge har du spilt wow? Kan ikke druid bare specce Resto? Warrior Protection?og så sier du at man levler fortere som Holy priest? Bare gå shadow helt til hele veien til du dinger 60, deretter kan du velge om du du skal satse på Pve healing, Pve dps (Ikke lett å få guild da) eller så kan du gå Pvp Lykke til Endret 3. oktober 2006 av andiss Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Kjør 5 poeng i wand spec i starten, så begynner du å gå shadow etter hvert. Du behøver neppe å respecce før du er 60 da. Lenke til kommentar
FunkyMonk Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Jeg er faktisk litt uenig i å legge 5/5 i wand spec. Med min level 41 shadow priest benytter jeg ikke min wand så veldig mye. Når jeg grinder solo (samme level som meg selv +3/-2), går det i mindblast -> sw:p -> shield -> flay -> mindblast -> flay (repeterer så flay til mob er død). Jeg pleier å sikre meg ca 1200 mana før jeg setter i gang, men med min spi, vil flay uansett ikke være utilgjengelig lengre enn at jeg bare får brukt min wand en eneste gang. Å kjøre holy build før lvl 50 (eller enda senere) mener jeg er dumt. Du healer ikke mye dårligere med en shadow build, jeg har aldri opplevd at dette er noe problem i instansene jeg har vært inne i til nå iallefall! I mitt hode er holy build noe jeg vil komme til å vurdere, dersom jeg ikke kommer med i instanser når jeg blir lvl 60. Fram til da er jeg ond, og kjører shadow! Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 ( min mening : priest er beste pvp classn! ) Then how come du ikke finner en shadow priest som tar en warlock? Og da snakker vi om at begge kan klassen sin Lenke til kommentar
annoyomatic Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Then how come du ikke finner en shadow priest som tar en warlock?Og da snakker vi om at begge kan klassen sin Hehe, selvfølgelig finner du shadow-priests som vinner over warlocks og vice verca, og det "å kunne klassen sin" må vel til de grader være et definisjons-spørsmål, eller hva Er LITT slitsomt å lese slike tåpelige generaliseringer iblant, og jeg for min del sitter med en følelse av at det er nettopp de som lirer av seg den type tull som ikke kan klassen sin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå