stigfjel Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2006 Det at Slackware droppet Gnome, var ganske kontroversielt. Men det kom til et punkt hvor man måtte ta et valg. Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 jeg prøver med gware nå Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 gware funket som en drøm http://bildr.no/view/13779 Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 nvidia driveren gikk in som smurt å , ingen ting å klage over angående slack 11 enda etter min mening er den mye bedre en slack 10.2 Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2006 Neida, er selv godt fornøyd med Slackware 11.0. Eneste negative er TV-kortet, men det er et kjerneproblem jeg har visst om lenge. Har ingen ting med Slackware som distro å gjøre. Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 eneste en ting som jeg alltid har hatt å klage på angående slackware er at det ikke er no bra pakksystem . men slackware tar det igjen på stabiliteten . har du funnet ut hvordan du lager pakker stigfjel ? Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2006 Checkinstall fungerer ganske bra. Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 fikk problemer med å kompilrere wine . Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2006 fikk problemer med å kompilrere wine . 7020536[/snapback] Men wine er ikke akkurat det peneste å kompilere heller. Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 hvordan de ? burde jo funke bra Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2006 (endret) Det gikk ikke å kompilere i det hele tatt? Edit: sikkert et dumt spørsmål, men du har alt av development-pakkene installert (går ut i fra det)? Endret 7. oktober 2006 av stigfjel Lenke til kommentar
olear Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 eneste en ting som jeg alltid har hatt å klage på angående slackware er at det ikke er no bra pakksystem . men slackware tar det igjen på stabiliteten . har du funnet ut hvordan du lager pakker stigfjel ? 7020344[/snapback] Etter min mening har Slackware det beste pakkesystemet, liker ikke pakkesystem som alltid blander seg inn i hva jeg vil gjøre fikk problemer med å kompilrere wine . 7020536[/snapback] Men wine er ikke akkurat det peneste å kompilere heller. 7020570[/snapback] Wine er ikke noe problem å kompilere. Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2006 Nei, det er det ikke. Kompilerte selv Wine, og det var ingen feil. Men man må passe på at man får med en "make depend" etter ./configure før man tar en "make" eller "checkinstall". Lenke til kommentar
olear Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Jepp. Man bør også lese dokumentasjonen før man kompilerer noe. Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2006 Hadde jeg ikke lest dokumentasjon, kunne jeg like gjerne holdt meg til Windows. Men igjen, jeg hadde ikke fått til en brøkdel av det jeg har fått til nå. Lenke til kommentar
wil Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Hvorfor kompilerer dere Wine selv da? Installer Wine igjennom tgz istede. Mye bedre og det blir heller ikke noe stress. Har no selv installert Wine igjennom .tgz og det gikk fint det. Lenke til kommentar
olear Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Man finner WINE ferdig pakket til Slackware på sidene til WINE. Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2006 Ja. Det gjør man også. Lenke til kommentar
Ancistrus84 Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Intill Dropline Gnome 2.16 kommer så forblir Slackware 10.2 på laptoppen. Får håpe Dropline-hackerne får ræva i gir. Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2006 Intill Dropline Gnome 2.16 kommer så forblir Slackware 10.2 på laptoppen. Får håpe Dropline-hackerne får ræva i gir. 7023679[/snapback] Du må nesten gi dem litt tid. Husk at Slackware 11.0 kom ut for et par dager siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå