swj Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Jeg har et slikt trådløst nettverkskort i en maskin. Jeg klarer å koble til det trådløse nettet, men jeg får bare opp siden kan ikke vises uansett hvilken side jeg går på. Er det noen som har ide om hva det kan være? Jeg har testet to andre kort fra en annen maskin som fungerer helt som de skal. Noen som har forslag til hva årsaken kan være? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Testet med kabel? Kommer du inn på 192.168.1.1 som er default IP til routeren? Lenke til kommentar
Beetlejuice Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Er det dette 3Com USB kortet du har? I så fall, har nylig hatt de samme problemene som deg. Alt så bra ut, kortet koblet til routeren med kraftig signal, men jeg fikk ikke lastet ned noe som helst. Kortet begynte å fungere igjen etter at jeg hadde reinstallert det en rekke ganger. Vet ikke hvorfor... Jeg bruker ikke programvaren som fulgte med kortet. Om driveren du bruker er fra 2004 så kan du laste ned en nyere versjon fra www.3com.com. Husk å sikre deg at du laster ned riktig driver. Den finnes i flere versjoner avhengig av hvilken produksjonsserie kortet ditt er. Sjekk serienummeret. Generelt tror jeg kvaliteten på dette 3Com-kortet ikke er all verden... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå