olemm Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Jeg har kjøpt en Thermalright XP90 til min HTPC/Stuemaskin, og fikk den endelig i går. Den ble med mye slit og litt blod (!) installert, og maskinen startet forsåvidt, men da jeg skulle skru den av for å sette inn resten av kortene igjen, så gikk den i hvilemodus og ble der. Etter dette lot den seg ikke sku på igjen. Knota masse for å finne ut av hva som var problemet, tok ut kort etc., men like dødt, inntil jeg løsnet på klemmene på Thermalrightheatsinken, da startet maskinen igjen, og alt ok. Jeg antar at den ikke vil starte pga at presset mot HK/CPU er for stort? Tilsynelatende har ingen komponenter tatt skade, men hva kan jeg gjøre for å bruke denne kjøleren? Er det noen måte å bøye&bende litt på festeanordningen for å redusere presset mot HK/CPU? Montert på ASRock Conroe945G DVI med E6300.. Lenke til kommentar
olemm Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2006 Ingen som har forslag på en løsning? Hvor stor er risikoen ved å gjøre et nytt forsøk på å feste heatsinken? Jeg vil nødig ødelegge CPU eller HK ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå