Gå til innhold

Noen som har 360 kabinett?

andypandy

Anbefalte innlegg

Noen som har et originalt Xbox 360 kabinett (det hvite ja) som skal selges? Eller en deffekt xbox 360 som skal selges hvor kabinettet er helt? Eller er det noen som vet hvor man kan få tak i slikt? Vet at det finnes replica kabinetter, ala Black Knight osv. Men jeg vil ha et originalt, har sjekket auksjoner samt andre salgsplasser men finner heller ite =(

På forhånd takker for alle svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som har et originalt Xbox 360 kabinett (det hvite ja) som skal selges? Eller en deffekt xbox 360 som skal selges hvor kabinettet er helt? Eller er det noen som vet hvor man kan få tak i slikt? Vet at det finnes replica kabinetter, ala Black Knight osv. Men jeg vil ha et originalt, har sjekket auksjoner samt andre salgsplasser men finner heller ite =(

På forhånd takker for alle svar :)

6988548[/snapback]

Jeg har faktisk et kabinett til overs. Det orginale fra CORE versjonen.

Det er litt hakk/merker bak kabinettet etter den ble åpnet :)

Hva skjedde med kabinettet ditt?

Endret av EssspeN
Lenke til kommentar

jasså! Core versjonen fungerer helt fint for meg det! ;) Riper osv? Veldig merkbart? Kunne du tatt et bilde i løpet av dagen? Er veeeeldig interessert :D:dribble:

For og si det slik, kabinettet mitt led en trist skjebne. Lånte bort xbox'en til en venn, og han mistet en tung hengelås fra en hylle rett oppå box'en, og da gikk det rett vest for og si det sånn :p

Endret av andr3asb
Lenke til kommentar
jasså! Core versjonen fungerer helt fint for meg det! ;) Riper osv? Veldig merkbart? Kunne du tatt et bilde i løpet av dagen? Er veeeeldig interessert :D  :dribble:

For og si det slik, kabinettet mitt led en trist skjebne. Lånte bort xbox'en til en venn, og han mistet en tung hengelås fra en hylle rett oppå box'en, og da gikk det rett vest for og si det sånn :p

6988623[/snapback]

Jepp. skal prøve å få lagt ut noen bilder senere i dag .

Når jeg tenker meg om så tror jeg ikke den har så mye riper, siden den ble åpnet samme dag den ble kjøpt. Så kabinettet ble aldri tatt i bruk, men som sagt skulle jeg bare ha innmaten så jeg var kanskje litt voldsom mot kabinettet ved demontering.

Lenke til kommentar
Hehe, forståelig, full av ekstase? :p Men hvordan ligger det an med tanke på skruer osv?

Jo, og forresten, er faceplaten hel?

6988631[/snapback]

Faceplaten? Den ser 100% bra ut...

Nå er det jo ingen skruer på xbox360 kabinettet hvis jeg ikke husker feil, så det trenger du jo ikke.

Er det faceplaten som er ødelagt hos deg?

Lenke til kommentar
Så var det, det da.. Hvor mye er du interessert i å selge det for egentlig?

6988701[/snapback]

Vi tar det på PM.. Skal ta bilde av deg i dag.

Ble litt hektisk i går.

6996348[/snapback]

Skrivefeil? :tease:

Endret av hmz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...