Bjarne Banan Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 Hei Var litt i stuss over en annen tråd her med dårligere resultat på Asus kortet kontra MSI. Jeg kjører nå følgende oppsett med standard vifter: P4 2,53@2,9 Chiptiming 2.2.2.5,memory på 408 mhz FSB 153. 3Dmark 2001 SE 16325.:smile: Har ikke hatt noe krasj eller problemer i det hele tatt,alt er rett ut av boksen.:smile: Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 Hei, jeg sa ikke at asus kortet var dårlig men at jeg klarte å klokke høyere på msi Eks: Msi klarte jeg å kjøre prosessorn på 3,4 med minnet på 333 mhz Asus 3,25 minnet på 293 mhz Men til gjengjeld har asus kortet den fordelen at du kan "låse" minnet på forskjellige hastigheter når du går over 333, menst du da på msi kun har auto som mulighet Lenke til kommentar
Bjarne Banan Skrevet 2. november 2002 Forfatter Del Skrevet 2. november 2002 Hei Jeg skjønner hva du mener,men har du noe forklaring på hvorfor jeg kan klokke såpass høyt? Kan det ha vært noe galt med kortet ditt?Hadde ikke du fått et brukt kort? Hadde vært takknemelig om du har noe data på 9700 pro ,hvor høyt har du klokket og vilke verdier på de forskjelige parametre? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 3. november 2002 Del Skrevet 3. november 2002 Quote: Den 2002-11-03 00:48, skrev Bjarne Banan:HeiJeg skjønner hva du mener,men har du noe forklaring på hvorfor jeg kan klokke såpass høyt? Kan det ha vært noe galt med kortet ditt?Hadde ikke du fått et brukt kort?Hadde vært takknemelig om du har noe data på 9700 pro ,hvor høyt har du klokket og vilke verdier på de forskjelige parametre? 2,9 er ganske normalt på den prosessorn som du har. Når det gjelder kortet mitt fikk jeg opp et nytt og det er det jeg tester på.Når det gjelder 9700 pro er jeg mer usikker for når jeg hadde det på msi kortet kunne jeg kjøre det på 360/330 stabilt i test men nå får jeg det ikke klokket i det hele tatt, med en gang jeg klokker det låser 3d mark seg. Om det er en feil i kortet eller en konflikt mellom asus hk og 9700 vet jeg ikke enda,men da jeg prøvde et annet grafikkort kunne jeg kjøre minnet på 427 mhz noe som ikke er mulig med 9700 kortet i maskinen. Disse problemene får jeg se om jeg finner en løsning på eventuelt få opp et annet 9700 kort og teste det da det for meg ser ut som problemet ligger der. Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 3. november 2002 Del Skrevet 3. november 2002 Quote: Den 2002-11-02 23:21, skrev Bjarne Banan:HeiVar litt i stuss over en annen tråd her med dårligere resultat på Asus kortet kontra MSI.Jeg kjører nå følgende oppsett med standard vifter:P4 2,53@2,9 Chiptiming 2.2.2.5,memory på 408 mhzFSB 153.3Dmark 2001 SE 16325.Har ikke hatt noe krasj eller problemer i det hele tatt,alt er rett ut av boksen. Hva slags volt kjører du? Jeg har nettopp kjøpt samme cpu som deg. Byttet ut min gamle 2.4 som hadde blitt utsatt for mye overklokking! Lenke til kommentar
Bjarne Banan Skrevet 3. november 2002 Forfatter Del Skrevet 3. november 2002 Hei Kjører 1,650v på CPU. Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 3. november 2002 Del Skrevet 3. november 2002 nice work. Skal da jeg også klare de samme hastighetene med dette kortet. Klarte selv [email protected] stabilt. men volten på 1.670-1.7 Venter varer over helgen. Da skal jeg sjekke!! Hva kjører du minne ditt på? Da tenker jeg mer på volt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå