Gå til innhold

Creative X-Fi og headset..

Anbefalte innlegg

Jeg har nettop kjøpt meg et Creative X-Fi Xtrememusic (heeeerlig) og klarte selvfølgelig akkurat å ødelegge headsettet mitt som jeg spiller med. Egentlig bare no bllig Clas Ohlson drit da, men :p

Uansett. Jeg har lyst på et litt ordentlig gaming headset (med mic) som jeg kan bruke fult ut med lydkortet mitt!

Har sett smått noen der ute, uavhengig av pris, men huske ringen av de.

Jeg betaler ikke mer enn 500 for et headset tror jeg. med mindre det er grisebra.

Så jeg håper på noen kloke svar, e.v.t. henvisninger til andre tråder der noe av det samme er tatt opp.

SÅ! Gaming headset som fungerer optimalt med Creativen min! Jeg bruker EAX og "de derre" instillingene i de spillene der det er mulig. BF2, Fear o.s.v. Vil virkelig kjenne at artilleriet suser bak meg mens jeg hiver meg over en kløft i dekning for granatene som flyr i hytt og gevær over hodet mitt :p Hehe. Dere skjønner hva jeg mener :D

FRED UT!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har det samme lydkortet og et koss sb-45 headsett med mic !

Headsettet funker supert til bf2 iallefall ! men det kan bli litt vondt å ha det på i flere timer om gangen ! da burde du ta pauser .. som du skal når du har spilt så lenge !

Dette headsettet er å anbefale hvis du ikke er "super hi-fi entusiast" og trenger et bra headsett med mic til ikke alt for mye $$

I bf2 så ruler dette headsette ! serlig hvis du er midt oppi et atilleri strike eller det ligger en sniper å skyter på deg, sourround effekten med sb-45 er også ganske bra !

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=307562

Håper dette hjalp deg litt !

Mvh Kim.

(håper på tilbake melding)

Endret av Evangaleon
Lenke til kommentar

Hvis du er ute etter et sykt bra gaming headsett, velger du fra sennheiser, definitivt.

Jeg har X-Fi fatality kortet, sammen med PC165 og det er en kombinasjon som er vanskelig å slå både på lydbilde, kvalitet og feeling, spesielt når du spiller mye.

Skal du derimot ikke bruke så mye, er PC150 et særdeles bra alternativ, man får mye for pengene med de headsettene. Forskjellen på de dyreste Sennheiser og billigste er rett og slett lydbildet, man får langt "grommere" lyd med de som koster noe mer (personlig erfaring).

Det finnes selvfølgelig andre headsett som også er bra, men jeg snakker av personlig erfaring med Sennheiser og anbefaler dem sterkt. Du må i tillegg se på hvilken type headpads du ønsker.

GL :cool:

Endret av KimmiK
Lenke til kommentar

PC165 blir nok desverre alt for dyrt =P

De andre Sennheiser modellene blir ogsålitt i lengste laget kanskje.. Samme hvor bra de er =/ Har utrolig lyst for har hørt mye bra om de, men når jeg tenker på KOSS sitt som koster kun 300 har jeg egentlig ikke så mye å tape hvis det skulle bli ødelagt.

Tror jeg kanskje prøver Koss sitt før jeg gjør noe anna. Så er det ikke så mye å tape =)

Lenke til kommentar
PC165 blir nok desverre alt for dyrt =P

De andre Sennheiser modellene blir ogsålitt i lengste laget kanskje.. Samme hvor bra de er =/ Har utrolig lyst for har hørt mye bra om de, men når jeg tenker på KOSS sitt som koster kun 300 har jeg egentlig ikke så mye å tape hvis det skulle bli ødelagt.

Tror jeg kanskje prøver Koss sitt før jeg gjør noe anna. Så er det ikke så mye å tape =)

6989336[/snapback]

Hvis koss'ene dine knekker eller lignende følger det med livsgaranti som gir deg nytt hvis du har kvitering eller bevis på kjøpet av de :cool:

Lenke til kommentar

hva med sennheiser hd 555 ? litt dyrere enn du hadde tenkt, men fy flate så bra det er. super lydkvalitet, og meget gode å ha på. Kan ha det på i mange timer i strekk uten å merke at de er der en gang. kan anbefale de på det sterkeste LINK

men det følger ikke med mic, men det kan du kjøpe utenom. :)

hvis du skal kjøpe headsett bør du sjekke ut sennheiser, de lager gode headsett til prisen.

Endret av Brian_N
Lenke til kommentar

Sennheiser PC150 er mitt tips. Storebror PC160 ligger på skrivebordet (fikk det i posten for et par dager siden, og skal til å teste det nå), og skal visstnok være top notch til gaming.

PC150 koster 450-500 kroner, du må ut med en drøy hundrelapp mer for mine hodetelefoner.

Endret av knopflerbruce
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...