PrinsesseBlomst Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Hjelp! Jeg trenger forslag til bursdagsgaver til min kjære forlovede (gutt på 23 år)..Alle forslag mottas med takk! Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Spurt han om hva han ønsker seg? Lenke til kommentar
Nilesen Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Hva med: Sjokolade Hund Øhm.. Noe teknologisk tror ikke dette hjalp veldig mye Lenke til kommentar
PrinsesseBlomst Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2006 Spurt han om hva han ønsker seg? 6988354[/snapback] Han sier bare at han har alt han trenger.. eneste han ønska seg var en banankake- ja han er en kakemons..men det er liksom ikke helt det jeg hadde tenkt meg da Lenke til kommentar
moray Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Hmm. Hva er en teknolog? Noe fra Clas, kanskje? Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Teknolog ~lo'g m1 (ty., se -log) person med teknologisk utdanning, teknologisk fagmann Mao, gadgetnerd Lenke til kommentar
moray Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Søkte det opp selv, uten å finne svar. Link (Ligger vel litt i ordet) Aldri hørt termet før, derfor nødt til å spørre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå