F.Mackey Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Hvis det er nerdete å være god på piano vil jeg bli nerd NO. Lenke til kommentar
Maiev S. Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2006 Oh, begavede folk som deg må ta vare på talentet sitt. Use it with wisdom, man. 7009923[/snapback] Forumet og ironi går ikke alltid like lett sammen til å begynne med, gjør det vel? 7012022[/snapback] Haha, la meg si det sånn at det gjør tydeligvis ikke sarkasme heller, Cun. :!: Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 But I am a musical genius Lisa gikk til skolen er jo hardcore! Hvis noen kunne ha spilt inn en midi av Moonlight Sonata, hadde det vært interessant å studere det. Lenke til kommentar
svirrethasverr Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 klassisk musikk er jo bra! ved siden av mye "fin" og "melodiøs" klassisk musikk finnes det også mye fet og "kul" klassisk musikk slik som shostakovitsch har mye fet musikk og mange av de nyere komponistene fra 1900 tallet. klassiske instrumenter er jo ikke for nerder!! jeg spiller cello og mange av de jeg spiller med er drit fete folk som dem som ikke kjenner dem aldri vill trodd spilte et slikt instrument!.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå