Mass Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 Jeg har nettopp spilt meg igjennom Super Mario World 2: Yoshi Island.. I dette spillet styrer du Yoshi med baby-mario på ryggen.. kanskje litt barnslig i begynnelsen, men der tar førsteinntrykket feil.. "Å skjær mæ laus", jeg har aldri spillt et så bra, morsomt, underholdende og "sjelelagt" spill før.. Og at dette mesterverket kom til SNES, med tanke på grafikken, er jo bare helt fantastisk.. Nei, jeg tar et sakspark i ren bivoks til ære for disse japaneserene som kan lage slike kanon spill.. Har du ikke spilt dette spillet så gjør det nå! Last ned en emulator, eller kjøp Snes og spill. Basta Bom Lenke til kommentar
tivolieselet Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 hvilken emulator er det du bruker da?? Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 Ganske bra graffik til å være snes da d har kommet til gb advance nå!! mario 3 heter d husker da jeg satt å spilte snes SNES P0WAH!! Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 Xsnes95 funker iallefall perfekt på xbox :-> Det finnes også en windows versjon av denne. MEN: er det lov å laste ned rom's til snes? Disse ligger jo åpent overalt på nettet... Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 zsnes (1.30?) er knallbra! Den har en "blur" funksjon, som gjør at grafikken blir mye finere! Mye bedre enn ekte SNES! Lenke til kommentar
Erad Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 Zsnes er hakket bedre enn snes9x men den er ikke helt borte den heller! Men... det er ikke yoshi island som er det feteste spillet på snes.. det er zelda: A link to the past og chrono trigger Lenke til kommentar
Champ Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 ikke glem super mario kart og super mario world da :smile: Lenke til kommentar
Nighte Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 det er lovlig å laste ned roms så lenge du har spillet selv. Og A Link to the past er nok beste spillet jeg har spilt ever..uansett maskin :smile: Lenke til kommentar
Manuel Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Dæven jeg hadde helt glemt SNES-emulatorer. Da kan jeg spille de spillene jeg hadde på SNES (for slitsomt å plukke fram dråget nå :smile: ). Joa Mario er en klasikker, men jeg synes at Super Mario World var like bra. Men det er vel kanskje fordi jeg spilte det mest, og husker mer av spillet. Uansett så fikk jeg så lyst på GBA nå. ...men barn kommmer vel ikke med storken, eh? Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 alle vet at castlevania4 er det beste spillet for snes :smile: Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 De beste spillene til SNES er helt klart: Street Fighter (alle spillene) Darius Twins Joe and Mac Super Soccer Jimmy Connors Alladdin Donkey Kong Turtles ...var de jeg kom på i farta. :smile: Lenke til kommentar
bidz Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 enig for det meste med deg Sosohal - men må legge til et favoritt-spill selv - nemlig: Rock & Roll Racing über-fett bilspill med rått soundtrack Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå