Lureren Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Jeg har nettop fått ny pc og bruker Windows XP Professional SP2(med nyeste drivere). Når jeg skal koble til mp3 spilleren(Sony NW-HD3) eller en ekstern hdd, hører jeg bare en lyd fra XP(vanskelig å forklare lyden:P). Windows begynner da å innstallere drivere og sånt... Men problemet er at når windows er ferdig med å installere driverne så skjer det ingenting... Mp3 spiller/Ekstern HDD blir ikke vist i ''Min Datamaskin''. Jeg har prøvd å installere drivere, bruke forskjellige USB kontakter og strømforsyning til de. diskmgmt.msc viser at det er en ekstern hdd og når jeg gir den stasjons navn så kan jeg gå innpå den via explorer... men når jeg kobler den utav(hdd'en) så blir harddisk ikonet igjen på ''Min Datamaskin'' og den forsvinner ikke... noen som vet hva jeg må gjøre? Lenke til kommentar
Lureren Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2006 Trenger svar fortest mulig... har lyst på musikk på mp3 spilleren:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå