Gå til innhold

Razer copperhead som døde

Anbefalte innlegg

Kjøpte for en tid tilbake en Razer Copperhead, og nå mistenker jeg kabelfeil inni musa, siden den slår seg av og på hele tiden noe som gjør at maskinen henger seg i 5-10 sekunder vær gang.

Derfor tenkte jeg at jeg skulle ha en ny mus og sniffer litt på Logitechs g5, men synes det er så stor, og siden jeg er vant til den lavere profilen til Copperheaden så ønsker jeg i grunnen en ny slik mus.

Så derfor spørr jeg dere, hva slags mus bruker dere og hvilke erfaringer har dere med de.

ja der var den død, den koblet seg fra og sluttet helt å virke... vell jeg MÅ nå ha ny mus :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er en del tråder om dette emnet allerede.

Men jeg har G7 (samme som G5, bare trådløs), og er storfornøyd! Maken til presisjon i en mus har jeg aldri opplevd. Dessuten glir den godt på underlag av tre. Den sluker strøm, men følger med to oppladbare batterier så du altid har en mus som funker. Anbefales!

Lenke til kommentar

Det samme skjedde faktisk med min razer copperhead. I starten slo den seg av og kom på igjen etter en liten stund. Men en dag kom den aldri tilbake igjen, og daua helt.

Skal du ha en mus med lav profil, noe jeg også er på jakt etter ville jeg anbefalt G1 eller G3.

Disse er basert på den gamle mx300 musen. Den er lav og veier lite. Men den kan være litt liten for noen folk, så jeg ville ha testet den ut før jeg kjøpte den.

Noe annet du kan gjøre er å vente på den nye Microsoft Intelli 3.0

Endret av Simi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...