Fromage Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Hvordan føles det å være islamistenes støttespillere, SU? Ja, for dere klaget jo Selbekk og Magazinet inn for pressens faglige utvalg. Men pressens faglige utvalg fant ikke noe kritikkverdig ved artikkelen. Hvordan føles det, norsk politikere som prøvde å lage et bilde av Selbekk som en rabiat mann som fornærmet muslimer på det groveste? "Ekstremister på begge sider", var det vel? Er det pinlig å se dette i ettertid? Er det irriterende å bli avslørt på denne måten? Eller er det mest redselen for at dette skal slå ut på meningsmålingene som plager dere? Hvordan føles det å være en av islamistenes fotformsoldater, dere nordmenn som tuslet avgårde for å kneble ytringsfriheten? Bildene ligger nok tilgjengelig enda. Er dere redd for å bli gjenkjent slik at vi andre kan se fjesene deres og vite hvordan en hykler ser ut? Hvordan føles det for alle dere som er så redd for å såre muslimer at danmarks fremste spesialist på islam sier rett ut at disse islamistene, som dere støtter, er fiender både av den islamske verden og den vestlige verden? Har dere noengang reflektert over at dere kanskje utgjør en trussel mot demokratiet og stiller dere bak de kreftene som vil ha slutt på all modernisering av islam? Har dere tatt ned speilet eller bare hengt et laken over? He, he, he - som jeg fryder meg. Og jeg har ikke et mikrogram av hverken medlidenhet eller respekt for dere. Tapere! Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Hehe... artig innlegg, Fromage. Er ganske enig. Lenke til kommentar
magicus Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Prøv å ha normal høflighet og unngå ord som "tapere" i fremtiden fromage. I tillegg har vi en tråd om dette allerede som du kan poste i. Du som kjemper slik for ytringsfriheten burde være førstemann til å forsvare SU sin rett til å klage magazinet inn for pfu. Eller er du mer selektiv i hvem som skal få utøve ytringsfrihet? Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Prøv å ha normal høflighet og unngå ord som "tapere" i fremtiden fromage. I tillegg har vi en tråd om dette allerede som du kan poste i. Du som kjemper slik for ytringsfriheten burde være førstemann til å forsvare SU sin rett til å klage magazinet inn for pfu. Eller er du mer selektiv i hvem som skal få utøve ytringsfrihet? 6988077[/snapback] De som er selektive iht ytringsfrihet er jo tydeligvis SU som klaget inn herr Selbekk. Lenke til kommentar
magicus Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Prøv å ha normal høflighet og unngå ord som "tapere" i fremtiden fromage. I tillegg har vi en tråd om dette allerede som du kan poste i. Du som kjemper slik for ytringsfriheten burde være førstemann til å forsvare SU sin rett til å klage magazinet inn for pfu. Eller er du mer selektiv i hvem som skal få utøve ytringsfrihet? 6988077[/snapback] De som er selektive iht ytringsfrihet er jo tydeligvis SU som klaget inn herr Selbekk. 6988081[/snapback] fpu er ett organ som beskytter ytringsfriheten. Når privatpersoner eller organisasjoner klager til fpu er ikke det for å drepe ytringsfriheten. Det er fordi pressen har brytt etiske problemstillinger. Tilfellet med magazinet var ett grensetilfelle for Fpu. De falt til slutt på å frifinne magazinet. Det betyr ikke at deres avgjørelse var rett. Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Prøv å ha normal høflighet og unngå ord som "tapere" i fremtiden fromage. I tillegg har vi en tråd om dette allerede som du kan poste i. Du som kjemper slik for ytringsfriheten burde være førstemann til å forsvare SU sin rett til å klage magazinet inn for pfu. Eller er du mer selektiv i hvem som skal få utøve ytringsfrihet? 6988077[/snapback] De som er selektive iht ytringsfrihet er jo tydeligvis SU som klaget inn herr Selbekk. 6988081[/snapback] fpu er ett organ som beskytter ytringsfriheten. Når privatpersoner eller organisasjoner klager til fpu er ikke det for å drepe ytringsfriheten. Det er fordi pressen har brytt etiske problemstillinger. Tilfellet med magazinet var ett grensetilfelle for Fpu. De falt til slutt på å frifinne magazinet. Det betyr ikke at deres avgjørelse var rett. 6988092[/snapback] Er det du som bestemmer hvilken avgjørelse som hadde vært rett? Fpu er forresten Fremskrittspartiets Ungdom, men du mente vel Pfu? Pressens fagelige utvalg? Lenke til kommentar
magicus Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Prøv å ha normal høflighet og unngå ord som "tapere" i fremtiden fromage. I tillegg har vi en tråd om dette allerede som du kan poste i. Du som kjemper slik for ytringsfriheten burde være førstemann til å forsvare SU sin rett til å klage magazinet inn for pfu. Eller er du mer selektiv i hvem som skal få utøve ytringsfrihet? 6988077[/snapback] De som er selektive iht ytringsfrihet er jo tydeligvis SU som klaget inn herr Selbekk. 6988081[/snapback] fpu er ett organ som beskytter ytringsfriheten. Når privatpersoner eller organisasjoner klager til fpu er ikke det for å drepe ytringsfriheten. Det er fordi pressen har brytt etiske problemstillinger. Tilfellet med magazinet var ett grensetilfelle for Fpu. De falt til slutt på å frifinne magazinet. Det betyr ikke at deres avgjørelse var rett. 6988092[/snapback] Er det du som bestemmer hvilken avgjørelse som hadde vært rett? Fpu er forresten Fremskrittspartiets Ungdom, men du mente vel Pfu? Pressens fagelige utvalg? 6988102[/snapback] Nei jeg mente pressens faglige utvalg. Tror du det er jeg som bestemmer hvilken avgjørelse som er rett? Hvorfor spør du meg sånne dumme spørsmål. Selvfølgelig bestemmer ikke jeg hvem som har rett. pfu kommer med råd i slike saker, men det betyr heller ikke at de har "rett". Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Prøv å ha normal høflighet og unngå ord som "tapere" i fremtiden fromage. I tillegg har vi en tråd om dette allerede som du kan poste i. Du som kjemper slik for ytringsfriheten burde være førstemann til å forsvare SU sin rett til å klage magazinet inn for pfu. Eller er du mer selektiv i hvem som skal få utøve ytringsfrihet? 6988077[/snapback] De som er selektive iht ytringsfrihet er jo tydeligvis SU som klaget inn herr Selbekk. 6988081[/snapback] fpu er ett organ som beskytter ytringsfriheten. Når privatpersoner eller organisasjoner klager til fpu er ikke det for å drepe ytringsfriheten. Det er fordi pressen har brytt etiske problemstillinger. Tilfellet med magazinet var ett grensetilfelle for Fpu. De falt til slutt på å frifinne magazinet. Det betyr ikke at deres avgjørelse var rett. 6988092[/snapback] Er det du som bestemmer hvilken avgjørelse som hadde vært rett? Fpu er forresten Fremskrittspartiets Ungdom, men du mente vel Pfu? Pressens fagelige utvalg? 6988102[/snapback] Nei jeg mente pressens faglige utvalg. Tror du det er jeg som bestemmer hvilken avgjørelse som er rett? Hvorfor spør du meg sånne dumme spørsmål. Selvfølgelig bestemmer ikke jeg hvem som har rett. pfu kommer med råd i slike saker, men det betyr heller ikke at de har "rett". 6988134[/snapback] Du sa jo selv "Det betyr ikke at deres avgjørelse var rett". Da regner jeg med at du synes avgjørelsen var feil. Nok om det. Jeg begynner å bli veldig veldig lei av hele Muhammed-karikatur greia. Lenke til kommentar
magicus Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Du sa jo selv "Det betyr ikke at deres avgjørelse var rett". Da regner jeg med at du synes avgjørelsen var feil. Nok om det. Jeg begynner å bli veldig veldig lei av hele Muhammed-karikatur greia. En av mine rettigheter er at jeg kan ha meninger om hva jeg vil. Det er det som er så fint med norge og ytringsfrihet. Selv om jeg har en mening om noe, betyr ikke at den er rett. Min mening er farget av de opplevelser og inntrykk jeg har fått gjennom livet. Har jeg fått mangelfull informasjon i en sak så er det meget sannsynlig at min mening er feil. Det samme gjelder folkene bak pfu. Muhammed-karikatur saken illustrer vestens manglende respekt for den muslimske verden. Og selv om du glemmer saken, vil muslimer huske. Huske lenge. Lenke til kommentar
Timur Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Prøver du å provosere her eller? Latterlig forsøk ihvertfall. Lenke til kommentar
magicus Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Prøver du å provosere her eller? Latterlig forsøk ihvertfall. 6988286[/snapback] Hva har du blitt provosert av gutten min? hehe. Nei eg prøver ikke å provosere. Siden folk her inne kommer med ett en-dimensjonalt syn på saken er det nødvendig å tilføre debatten litt mer kjøtt og blod. Men ikke nøl med å fortelle meg hva som provoserte deg. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Uten at jeg kan si dette sikkert, tror jeg at han henvendte seg til trådstarter. Lenke til kommentar
Timur Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Prøver du å provosere her eller? Latterlig forsøk ihvertfall. 6988286[/snapback] Hva har du blitt provosert av gutten min? hehe. Nei eg prøver ikke å provosere. Siden folk her inne kommer med ett en-dimensjonalt syn på saken er det nødvendig å tilføre debatten litt mer kjøtt og blod. Men ikke nøl med å fortelle meg hva som provoserte deg. 6988312[/snapback] Hehe, var ikke deg jeg siktet til, men trådstarter. Og sier heller ikke at JEG har blitt provosert, men sånn som trådstarter skriver så vil han jo starte en krangel. Går det aldri an å ha en mer sivilisert diskusjon? Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Prøv å ha normal høflighet og unngå ord som "tapere" i fremtiden fromage. I tillegg har vi en tråd om dette allerede som du kan poste i. Du som kjemper slik for ytringsfriheten burde være førstemann til å forsvare SU sin rett til å klage magazinet inn for pfu. Eller er du mer selektiv i hvem som skal få utøve ytringsfrihet? 6988077[/snapback] Nå roter du. - Fromage har ikke ytret ønske om å forby SU å klage - Å tvinge andre til taushet er ikke en del av ytringsfriheten Det er SU som ønsker å kneble i dette tilfellet. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Jeg innbiller meg at det er mer enn bare SUere som mente at artiklene med muhammedbildene var over streken... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå