xthal Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 her er bilder av min casemod. jeg VET at de fleste bildene er crappy, men jeg kan ikke å bruke den ***** coolpix'n til nabon så jeg tror jeg må låne det en runde til uansett, si hva dere syns da :smile: Lenke til kommentar
PTRN Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 Hadde man bare sett no så... :razz: Neida, så vel grei ut den... Ossen vannkjøling har du? Tror nok du bør få lånt deg det kameraet en gang til ja :smile: Lenke til kommentar
Petterbw Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 det er en ting vi kan konstantere med her på overklokking.no: de som kan casemodde de kan absolutt ikke i det hele tatt fotografere. bildene her var dårlige men det var fortsatt ikke det dårligste jeg har sett. Lenke til kommentar
TCK Skrevet 3. november 2002 Del Skrevet 3. november 2002 Stili mod det der! Men må bare nevne bildene. Er du fotograf eller .no ?? Neida skal ikke mobbe deg. Men neste gang så må du ha bedre bilder. Det av tastaturet var ikke såå galt. Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 3. november 2002 Del Skrevet 3. november 2002 Bildene var dårlige, men det var en stilig casemodd. Likte den neonwieren foran! Mvh, Stian Lenke til kommentar
shebban Skrevet 3. november 2002 Del Skrevet 3. november 2002 Jeg så en maze3 blokk der. Hva er resten rad, pumpe, osv... Lenke til kommentar
Laka Skrevet 3. november 2002 Del Skrevet 3. november 2002 Det ble en fin casemod det :smile: Lenke til kommentar
xthal Skrevet 3. november 2002 Forfatter Del Skrevet 3. november 2002 Quote: Den 2002-11-03 16:52, skrev shebban:Jeg så en maze3 blokk der. Hva er resten rad, pumpe, osv... resten er en black ice extreme, aquabee up1000, silikonslager og vanntank vesken som brukes er 10% frostveske og 90% vann var det noe mer ?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå