Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Recovery på Acer Ferrari 3200


Anbefalte innlegg

Min Acer Ferrari 3200 er full av søppel og går tregt. Etter to år har jeg innsett at tiden er moden for å benytte seg av recovery cdene som fulgte med. Problemet er at jeg kun har de tre cd'ene (System cd, recovery cd 1 og recovery cd 2), men ingen brukerveiledning (den ligger ett eller annet sted ca 800 km unna). Kan noen som har peiling fortelle meg hvordan jeg setter igang recovery på en bærbar maskin med win xp? Det står en produktnøkkel under datamaskinen, satser på at det kun er den som trengs for å kjøre recovery...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Min Acer Ferrari 3200 er full av søppel og går tregt. Etter to år har jeg innsett at tiden er moden for å benytte seg av recovery cdene som fulgte med. Problemet er at jeg kun har de tre cd'ene (System cd, recovery cd 1 og recovery cd 2), men ingen brukerveiledning (den ligger ett eller annet sted ca 800 km unna). Kan noen som har peiling fortelle meg hvordan jeg setter igang recovery på en bærbar maskin med win xp? Det står en produktnøkkel under datamaskinen, satser på at det kun er den som trengs for å kjøre recovery...

6987982[/snapback]

Start maskinen med System CD i spilleren,og start recovery-funksjonen..den vil da spør etter de andre CD'enen når det trengs. Easy peasy :-)

PS! Sjekk at optisk enhet står som første boot-enhet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...