Arve Systad Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Ikkje for å ta gleda frå deg fullstendig, men den sida du skildrar if første post høyrest ut som eit lite side-prosjekt ein eller annan bloggar e.l. kunne ha utført. Det at sida skal vere "kjempe bra og validere" er vel i bunn og grunn ikkje det du legg som utgangspunkt når du planlegg ei internettside. Lenke til kommentar
KillYou Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2006 det at den skal validere og at den er bra og oversiktlig er jo et must etter ka siden skal brukes på . har tenkt å kanskje, lage (x)html, css, php tuts. Lenke til kommentar
glad Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 dette her er dødt eller? Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Ja, tviler på at det blir noe av. Lenke til kommentar
KillYou Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2006 nei jeg trenger bare litt tid å mekke designet siden det ser ut som jeg står alene. men kanskje jeg skal synke så dypt å legge dett epå hyllen til seinere tid:( RIP Validerende side prosjekt Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Du kan jo sjekke dette prosjektet om du mener du har noe i bidra med https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=647078 Lenke til kommentar
KillYou Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2006 hoved poenget med siden min er ikke at det skal være en side der du skal lære å lage bra sider. men en side som skal fortelle store sider/bedrifter som skal være "forbilder" for webdesignere. og fortelle de alt de har gjort feil. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Og det håper jeg det andre prosjektet vil lykkes med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå