Lovskogen Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Gleder meg til å se utfallet av dette prosjektet. Lenke til kommentar
KillYou Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2006 hvorfor det ? hørte jeg en viss "dette går rett til hel**** tone, lener meg tilbake og smiler bredt" jeg skulle ønske jeg hadde litt fantasi og ideer til å lage et design men nei:( Rinox du kan PS sant lyst å ivertfall lage ett utkast? elller noen andre, utkast eller mer for de som vil. jeg lærte noe nytt i dag, har aldri fått med meg før i dag at de som driver w3schools er norske:P Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 det var fint det, men i forsøk på å lage noe i samme stil kommer det nok til a bli for likt. men vist du vil kan jo du ta utfordringen? husk enkelt, stilfult, og ryddig og enkle farger. semantikk? 6991975[/snapback] Hmm... Her er det noe nytt å lære for meg... Har aldri hørt ordet "semantikk" før.. Hva betyr det? Lenke til kommentar
KillYou Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2006 (endret) ble bare mer tullerusk etter en rask googling. Semantikk er den grenen av lingvistikken (språkvitenskapen) som studerer ordenes betydning. Semantikken omhandler forholdet mellom språklige strukturer og deres betydning, og studerer blant annet fenomener som synonymi, antonymi, metaforer og andre betydningsrelasjoner. kanskje det hjelper deg. Men rinox, gidd du lage et kjapt utkast, så vi kommer igang? vist du ikke vil gi opp du og. for det ser ikke ut som noen andre bryr seg. da får jeg se om noen andre vil hjelpe meg. har du msn rinox(vist du vil forsette med dette) pm. Endret 3. oktober 2006 av KillYou Lenke til kommentar
KillYou Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2006 (endret) lagde et lite utkast av toppen, tilbakemeldinger? som sagt design er ikk emin sterke side. http://free.ipdz.com/killyou/annet/valider/index.htm sorry Endret 3. oktober 2006 av KillYou Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 link er et helvete... Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 (endret) Ehh... Kill You... Tror ikke det utkaste kommer til å gi særlig gode resultater Men det er jo bare min mening. Endret 4. oktober 2006 av Rinox Lenke til kommentar
KillYou Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2006 Ehh... Kill You... Tror ikke det utkaste kommer til å gi særlig gode resultater Men det er jo bare min mening. 6996291[/snapback] [useriøs] hva? er det bare fordi jeg er utlending, rassist assa [/useriøs] nei regnet ikke med det:P selv om jeg likte det litt:P men du kan jo lage ett vist du vil. bare husk enkelt, osv.. Lenke til kommentar
KillYou Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2006 her var jeg igjenn, og har laget nok et nytt design. hva mener dere? test Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 her var jeg igjenn, og har laget nok et nytt design. hva mener dere? test 7010679[/snapback] Try again. Lenke til kommentar
KillYou Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2006 jeg har vist ikk ehelt skilzene jeg eller? Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Jeg skal innrømme at du har skills, om du greier å forklare valgene dine. Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Du har definitivt skills, men kanskje bare litt for lite på dette området. Det har helt klart jeg også. Jeg forestilte meg et stiloppsett i sølv... Nettsider i sølv er ikke min ting Photosop streiker (igjen) så jeg må finne de knappene jeg trenger på nettet Lenke til kommentar
KillYou Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2006 hvilke valg? oki nå skal jeg prøve meg på noe heeelt enkelt uten masse dilldall, bare linjer. Lenke til kommentar
glad Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 her er mitt forslag http://freewebs.com/csw4n http://cs.w4n.org/newpage Lenke til kommentar
KillYou Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2006 den første ver litt kjedelig, med fargene, men den andre var fin? men de er jo i bruk? ivertfall den ene er jo en cs side? Lenke til kommentar
glad Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 (endret) Ja, det er mine sider begge to den ene er bare til testing og den andre er en cs siden til min cs server. Endret 8. oktober 2006 av glad Lenke til kommentar
glad Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Har mange andre design som jeg har laget som ikke er lagt ut, kan legge ved screenshot her Lenke til kommentar
glad Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 (endret) Endret 8. oktober 2006 av glad Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 her var jeg igjenn, og har laget nok et nytt design. hva mener dere? test 7010679[/snapback] Skal jeg ta det seriøst? Oransje flammer på en skrikende blå stripete bakgrunn? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå