Gå til innhold

Ati Radeon inkompatibelt?

PushT

Anbefalte innlegg

Har et aldrende ati radeon 9800 pro, og har satt inn et analogt avertv studio 303 i pci spor. Dette ser ut til å fungere dårlig. Det dukker opp noen log - filer i programfilene til avertv som sier:

BT88X SetHWLock(): Current mode not TV or FM

For meg er dette gresk, men er det noen der ute som vet hvorfor jeg får installert programvare og drivere, men ikke kjørt applikasjonen? :dontgetit:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...
Har et aldrende ati radeon 9800 pro, og har satt inn et analogt avertv studio 303 i pci spor. Dette ser ut til å fungere dårlig. Det dukker opp noen log - filer i programfilene til avertv som sier:

BT88X SetHWLock(): Current mode not TV or FM

For meg er dette gresk, men er det noen der ute som vet hvorfor jeg får installert programvare og drivere, men ikke kjørt applikasjonen? :dontgetit:

6987888[/snapback]

I had same problem (GeForce card). Try to install drivers/application from original CD (not latest drivers). If it does not help, re-install WindowsXP and install drivers/application from original CD. This helped to me. As this happened to me for second time, I suspect it might be some Windows update which may case it, so I disabled automatic updates.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...