uthufhtrhyhfg Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Er lei av å måtte gå in i biosen for å sjekke tempen på CPU når jeg klokker, finnes det noen programmer som kan måle tempen så jeg slipper dette? Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Her har du det du leter etter: SpeedFan! SpeedFan is a freeware program that monitors voltages, fan speeds and temperatures in computers with hardware monitor chips. (...) At the lowest level, SpeedFan is an hardware monitor software that can access digital temperature sensors, but its main feature is that it can change fan speeds (depending on the capabilities of your sensor chip and your hardware) according to the temperatures inside your pc, thus reducing noise. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Er lei av å måtte gå in i biosen for å sjekke tempen på CPU når jeg klokker, finnes det noen programmer som kan måle tempen så jeg slipper dette? 6987751[/snapback] everest skal funke bra, viser alle temperaturer Lenke til kommentar
crazycooler Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 MBM 5 er også greit Lenke til kommentar
Barcarolle Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 (endret) speed fan viser feil hastighet på den ene vifta mi. Max rpm på den er 1200, men speed fan viser 9507. forresten hva er lenken til everest og/eller mbm5 Endret 5. oktober 2006 av Jensemann4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå