Itw Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 (endret) Heisann Etter mye fram å tilbake har jeg funnet ut at jeg blir å kjøpe denne samsung skjermen. Å da jeg klikket meg inn på Amentio sin side for å bestille den så dukket den opp i helt sort på bildet, MYE finere en i sølv... Men er det den de selger der da? Eller bruker de bare et annet bilde en i prisguiden? Og sist å ikke minst, hvor kan jeg få kjøpt denne i helt sort farve? Heter den noe annet når den er i sort? Håper noen orker å ta seg bryet med å hjelpe meg for nå ble jeg gira!! Bilde av den i sort Endret 2. oktober 2006 av Itw Lenke til kommentar
thomit Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Kan du ikke bare ringe Amentio eller andre netshop'er å spørre da? Lenke til kommentar
Itw Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2006 Har sendt mail til samtlige i prisguiden, nesten å av de jeg har fått svar hos, så har de den bare i sølv\sort Så håpet lit på at noen viste av en butikk som hadde den i sort:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå