izek_mendez Skrevet 2. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 Ønsker kritikk på et bilde jeg tok i Danmark i sommer: Bare å komme med meninger! Mads Lenke til kommentar
kdog Skrevet 2. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 Stilig bilde! Litt tøff kobling til døgnfluer, kanskje? Lenke til kommentar
izek_mendez Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 Stilig bilde! Litt tøff kobling til døgnfluer, kanskje? 6987709[/snapback] Joda, kanskje på tide å legge seg snart nå? Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 2. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 Stilig bilde! Er det fullmåne jeg ser i bakgunnen? Lenke til kommentar
izek_mendez Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2006 Stilig bilde! Er det fullmåne jeg ser i bakgunnen? 6987816[/snapback] Er nok en dansk solnedgang som skimtes bak flua. Lenke til kommentar
euroshopper Skrevet 3. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2006 Morsomt å stikke fluer med tannpirker Lenke til kommentar
izek_mendez Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2006 Morsomt å stikke fluer med tannpirker 6989764[/snapback] Den sitter nok på et strå å nyter kveldssolen;) Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 3. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2006 Morsomt å stikke fluer med tannpirker 6989764[/snapback] Den sitter nok på et strå å nyter kveldssolen;) 6989892[/snapback] Nei, strået er ikke så rett, og ville ha knukket for lenge siden. Se hvor fint den er formet.. Lar trådstarter avgjøre det endelige svaret. Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 3. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2006 Morsomt å stikke fluer med tannpirker Den sitter nok på et strå å nyter kveldssolen;) Nei, strået er ikke så rett, og ville ha knukket for lenge siden. Se hvor fint den er formet.. Lar trådstarter avgjøre det endelige svaret. Trådstarter har svart - den sitter på et strå :o) Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 3. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2006 Morsomt å stikke fluer med tannpirker Den sitter nok på et strå å nyter kveldssolen;) Nei, strået er ikke så rett, og ville ha knukket for lenge siden. Se hvor fint den er formet.. Lar trådstarter avgjøre det endelige svaret. Trådstarter har svart - den sitter på et strå :o) 6990162[/snapback] Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 3. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2006 Et veldig flott bilde. Artig silluet dette ble Lenke til kommentar
Onkel Skrevet 3. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2006 Og mannen han tenkte med sjølve seg (hei fara med sjølve seg), ska tru om den flugu vil drepa meg? (hei fara osv) Lenke til kommentar
kdog Skrevet 3. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2006 Og mannen han tenkte med sjølve seg (hei fara med sjølve seg), ska tru om den flugu vil drepa meg? (hei fara osv) 6995207[/snapback] Den neste hit'en til Mira Craig, eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå