nets Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 (endret) I går tapte en kar hos meg i klespoker, straffen var å spørre etter sukker i bare bokseren. Enjoy =) Endret 3. oktober 2006 av Nets Lenke til kommentar
NikkoDee Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Kosli... Var dere kjent med den mannen?? Om jeg hadde filma der hadde jeg ikke klart og holt meg om de var minn venn Lenke til kommentar
nets Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2006 (endret) Kosli... Var dere kjent med den mannen?? Om jeg hadde filma der hadde jeg ikke klart og holt meg om de var minn venn 6987722[/snapback] Vi fikk så sinnsykt latterkrampe Og mannen vet jeg hvem er, lokal fotballtrener Endret 2. oktober 2006 av Nets Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Haha. Dere burde gjort det med en totalt ukjen person i stedet, hadde vært enda mer morsomt. Du bør forresten endre emnetittelen din. Lenke til kommentar
nets Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2006 Haha. Dere burde gjort det med en totalt ukjen person i stedet, hadde vært enda mer morsomt. Du bør forresten endre emnetittelen din. 6988345[/snapback] Det var i utgangspunktet en random. Men så var det gamle fotballtreneren hans som bodde der Lenke til kommentar
bluematrix Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Genialt xD Dere må lage flere Lenke til kommentar
nets Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2006 Genialt xD Dere må lage flere 6989164[/snapback] Vi har en på lur der vi løper i bare bokseren rundt i en rundkjøring, flere runder faktisk. Men den trenger vi å redigere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå