TCK Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 Fikk spillet av ein kamerat. Var ei .exe fil. Kom bare opp eit dos vindu som lukker seg med en gang. Hva er galt? *kjører xp* Lenke til kommentar
Laka Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 Var "ei *.exe" alt du fikk? Lenke til kommentar
TCK Skrevet 2. november 2002 Forfatter Del Skrevet 2. november 2002 ja.... må være komprimert på en eller anne måte... Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 Nå skal jeg være moderator suck-up og ass-kiss, og si følgende: FYYYY!! Steng denne tråden! Den er skikkelig warez! Lenke til kommentar
fAight Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 høres ut som en crack du har...og det er ikke lov å poste her. Denne tråden blir sikkert stengt snart. men, hvor stor er exe-fila de da? kanskje et virus, trojan osv. ...så synd... Lenke til kommentar
TCK Skrevet 2. november 2002 Forfatter Del Skrevet 2. november 2002 vet ikke om det er warez eller hva d er?! er ikke warez blitt tilgjengelig her på forumet foresten? Lenke til kommentar
TCK Skrevet 2. november 2002 Forfatter Del Skrevet 2. november 2002 den er på 400 mb å noe vis det ik var mere... Hvordan skal eg få fjernet den vis det er ein trojan? Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 ØØØØØØØØØØØØ UT2k3 er på 3 cd'er... Tviler på at du får komprimert det til en fil på 400MB... Lenke til kommentar
fAight Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 Først: warez eller ikke-warez. det er jo pirat-kopiert av kameraten din. tror ikke moderatorene her liker at vi hjelper hverandre med slikt. Så: Høres litt stor ut for å være en trojan el. virus. Sikkert bare en defekt,self-extract, komprimert fil (ace, rar, zip) fjerning av trojan? sjekk rundt omkring på de store anti-virus-program sine hjemmesider. finner sikkert no gratis-program du kan laste ned. Lenke til kommentar
TCK Skrevet 2. november 2002 Forfatter Del Skrevet 2. november 2002 Tror ikke det er ein trojan eller eit virus eg heller.. man da er saken løst da... får gå å snakke med kameraten min hva han har gjort feil... Lenke til kommentar
Lindsay Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 Det du har fått er en crack som gjør om exe fila til ut2003,det visste du jo fra før av så ingen hjelp å få for deg.cracks og warez er jo som kjent forbudt.Søk heller på andre forum slike spørsmål er for dumt. [ Denne Melding var redigert av: nre1458 på 2002-11-03 00:05 ] Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 4. november 2002 Del Skrevet 4. november 2002 Slike tråder hører ikke hjemme på hw.no. Les retningslinjene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg