Betenkt Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Jeg lurer på (har sett det et eller annet sted) om noen vet om et todobbelt eller tredobbelt skjermoppsett der det er et slags stativ der 2-3 lcd-skjermer er festet til, slik at alle tre/to skjermene har en fot. Lurer også på om disse skjermene da går på en ledning eller om de har hver sin. Takker for alle svar Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Skal skjermene ha forskjellig bilde er de pent nødt til ha hver sin kabel (eventuelt en "3-in-1" kabel med 3 støpsel på hver side av kabelen). Viser de samme bilde, så tror jeg ikke de trenger hver sin kabel. Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2006 OK, men noen som v et om en skjerm som er et stativ med 3 skjermer/2 skjermer? Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 http://www.geekstuff.no/items.php?groupid=11 Lenke til kommentar
Boye Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Den der har jeg faktisk sett i virkeligheten på OsloLAN 2003, jeg fant akkurat fram papiret nå. Har hatt det liggende pga. liten pervers drøm om å sette sammen noe slikt selv Den gang var det Movement på http://www.moveme.no/ . Siden virker litt halvveis, men du kan sjekke på emailen eller ringe for å høre om de fortsatt tilbyr oppsettet. Prisen var ganske høy - komplett oppsett kostet 28.675kr for 3x17", mens 3x19" lå på 42.626kr. Oppsettet benyttet et Matrox Parhelia, og kjørte 3840x1024. 3 kabler ble benyttet. Det finnes nok bedre løsninger, du trenger f.eks. kun stativet så kan man eventuelt ordne 3 LCD skjermer selv. Med Matrox Triplehead2Go får du 1 VGA kabel fra skjermkortet du kjører idag, inn til en liten boks som så splittes opp i 3 VGA utganger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå