salOCIn Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 UMOlan´o6 vil finne sted i trondheim fra fredag 27 oktober, til søndag 29 oktober. Lokalet er lagerbygget (Rommer ca 50 pers) til UmoeIkt (Sponsor av lanet) ved Moholt centeret! Ingangspriser er 50,- u/ data og 80,. m/ data. Compoer 1on1 CS:S** XonX CS:S* 1on1 CS 1.6** XonX CS 1.6* Photoshop (Siggmaking elns) C&CG mm Forslag? post Forum *Vi ser an hvor mange som kommer og spiller dette spillet for å avgjøre hvor mange det skal være på vært lag **Blir trolig pengepremie, resten gavepremier forhåpenvlig vis! Vi vil også ha kioskutsalg (Masse Cola :-D ) Vi vil også ha en 250 mb linje til disponsajon :D CG EVENT (ps. datoen er feil! 27-29 er riktig!) Måter du kan melde deg på: Poste forumet Send mail til [email protected] PM meg på cg Eller snakke med andre i crewet XD (Sopa-maN^, levity, salOCIn/me ) DETTE BLIR SYKT DIGG Lenke til kommentar
Gadmin Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 250 mb/s linje... det var da rar valør... Normalt kommer de i 10,100,155,1000 mb/S jaja... blir sikkert gøy uansett UMOlan´o6 vil finne sted i trondheim fra fredag 27 oktober, til søndag 29 oktober.Lokalet er lagerbygget (Rommer ca 50 pers) til UmoeIkt (Sponsor av lanet) ved Moholt centeret! Ingangspriser er 50,- u/ data og 80,. m/ data. Compoer 1on1 CS:S** XonX CS:S* 1on1 CS 1.6** XonX CS 1.6* Photoshop (Siggmaking elns) C&CG mm Forslag? post Forum *Vi ser an hvor mange som kommer og spiller dette spillet for å avgjøre hvor mange det skal være på vært lag **Blir trolig pengepremie, resten gavepremier forhåpenvlig vis! Vi vil også ha kioskutsalg (Masse Cola :-D ) Vi vil også ha en 250 mb linje til disponsajon :D CG EVENT (ps. datoen er feil! 27-29 er riktig!) Måter du kan melde deg på: Poste forumet Send mail til [email protected] PM meg på cg Eller snakke med andre i crewet XD (Sopa-maN^, levity, salOCIn/me ) DETTE BLIR SYKT DIGG 6987455[/snapback] Lenke til kommentar
Tinmar Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 (endret) Dette så moro ut. Kanskje jeg og kameratene mine kommer en tur. Generals er liksom LAN spillet vårt. Btw: Siden funker ikke. Endret 13. oktober 2006 av Tinmar Lenke til kommentar
Nargon Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Dette så moro ut. Kanskje jeg og kameratene mine kommer en tur. Generals er liksom LAN spillet vårt.Btw: Siden funker ikke. 7063091[/snapback] Halla ja martin kansje jeg også kommer vi må diskutere dette me resten av gjengen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå