bamsebums Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Jeg savner et skytespill som er så voldelig at man bare må le. Da tenker jeg ikke quake eller doom, men mer i retning av Soldier of fortune eller Postal 2 :!: Noen som veit om noen tøffe ultravoldelig skytespill? Savner det Gjerne noen andre spill enn gta, half-life, quake, doom, far cry, wolfenstein. Noen som veit om noen andre tøffe voldsspill som er så voldelige at man ikke klarer å la vær å le når man spiller? Lenke til kommentar
Mit Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Har du prøvd Brainless? :!: ikke spessielt bra men morro så lenge det varer. Et annet spill som er kjempebra er jo FEAR, SP og MP er meget bra og bør prøves om du ikke har gjort det allerede Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Hvis du ikke har vært borti Postal 1, burde du prøve det. Det er så på trynet drøyt at du bare sitter og rister på hodet. Nå skal det sies at det ikke er noe bra heller, men det skapte i hvert fall bråk da det kom. Lenke til kommentar
assassai Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 (endret) hm brainbread er et Half life mod som er ganske blodig I spillet skal du ta tilbake byer som er infiserte med zombier og drepe 1000 vis av de og hvis du bli bitt så blir du til en zombie selv og må drepe marines eller soldatene og du skyte alt av zombiene, armer, legger, hoder etc NB Det er bare multiplayer så du må ha en steam konto med Half life Link her > http://www.ironoak.de/BB/index.php?page=media Endret 2. oktober 2006 av assassai Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 carmageddon spillene er jo gode gamle volds-klassikere. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Hvis du ikke har vært borti Postal 1, burde du prøve det. Det er så på trynet drøyt at du bare sitter og rister på hodet. Nå skal det sies at det ikke er noe bra heller, men det skapte i hvert fall bråk da det kom. 6987509[/snapback] Det suger. Gå heller for 2eren. Lenke til kommentar
sniK Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Postal 3 skal jo være under produksjon og forhåpentligvis blir det like voldelig som de to andre spillene Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Jeg vil anbefale ManHunt! Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Dead Rising, springe igjennom tunneler med motorsag og kappe av hoder i fleng. Eller dele dei i to med katana sverd! Eller ikkje mist finne eit dusjhode og stappe i hovudet deiras Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Sier bare The Punisher. Der får man drepe en haug med folk på veldig uvanlige metoder. Knuse skallen dems i et vindu, kaste dem til haiene. Trykke fjesene deres ned på sirkelsag. Litt synd at det er "sensurert" da. Man får liksom ikke se de mest groteske delene. Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Jeg vil anbefale ManHunt! 6990633[/snapback] Hehe, ja. Ikke akkurat skytespill, men sinnsykt fett. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 (endret) Manhunt er gøy i ca 10.minutter. Så blir det samme gamle leksa igjen og igjen. Men voldlig er det. Endret 4. oktober 2006 av -Nyhus- Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 (endret) Painkiller er vel ganske tøft og voldelig med mange morsomme og kule våpen... F.eks et "armbrøst" som skyter store bolter slik at du kan nabgle fiendene oppetter veggene Endret 4. oktober 2006 av Kontorstol Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Manhunt er gøy i ca 10.minutter. Så blir det samme gamle leksa igjen og igjen. Men voldlig er det. 6999313[/snapback] Sant det. Det man heller kan gjøre er å se alle henrettelsene her: http://www.youtube.com/watch?v=ywGR2Zf9aDM Lenke til kommentar
omgh4x Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Fallout spillene kan være litt drøye til tider (husk å velge Bloody Mess). Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Fallout spillene kan være litt drøye til tider (husk å velge Bloody Mess). 7001677[/snapback] <3 <3 <3 Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Manhunt er kjedlig. gta san andreas derimot blir man aldri lei av vet du ikke ville ha med den men måtte bare ta den med Lenke til kommentar
Oblivion Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Jeg savner også FPS’er som er mer voldelige og hvor kulene har mer realistisk gjennomslagskraft. Soldier of fortune 2 må vel sier å være en av de store favorittene mine. Men hva er det som gjør at nettopp dette spillet er så bra? Det er absolutt ikke AI eller level design, men heller at det er noe mer realistisk enn det meste som finnes der ute. Når jeg skyter noen i et FPS så venter jeg at kroppen skal innholde 4-5,6 liter blod, ikke de syke mengdene som spruter ut i postal og painkiller. Postal er bare hemningsløs og makaber vold, jeg klarer ikke like det spillet uansett hvor hardt jeg prøver. Realistisk vold i en setting der man ikke behøver å drepe alt og alle er det beste. Jeg koser meg ikke over vold, men spill som rainbow six mister helt appellen når fiendene bare siger om og mister en halvliter blod. Lenke til kommentar
bjarne88 Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Har du studert nøye hvor mye blod et menneske faktisk mister viss det blir skutt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå