kimern89 Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 satt å tenkte på noe nå, er det lov å ha med en toast maskin slik at jeg kan lage meg toast? den vill jo kun være kobla til mens jeg lager maten, og det er vell egentlig ikke en hvitevare? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Nei, dette er ikke lov. La den være igjenn hjemme! Lenke til kommentar
tanx Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Det er ikke lov. Den er jo på faens mange watt. Da får sikringa på din rad og du får spank. Lenke til kommentar
RedRocK Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Står det ikke i FAQ, pakkelisten at det ikke er lov å ta med seg hvitevarer (?) Lenke til kommentar
tanx Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Hahah, men det står o.l. Og da er det vel igrunnen med Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Sorry for at jeg er litt grinete nå, men det er kommer så S i n n s y k t mange sånne spørsmål om kjøleskap, minifryser, vannkoker, you name it, og det er fortsatt IKKE LOV.. Lenke til kommentar
Darth Reidar Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Enkel regel - det som driver fra USB porten på din PC, kan du ta med deg. Dvs som trekker strøm fra USB porten. Da mener jeg ikke harddisker osv, for det er en naturlig del til en PC, men vannkokere, kjøleskap, toastjern osv blir beslaglagt av security. Lenke til kommentar
ptta Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Kan man ikke da si at alt som er koblet til hovedkortet på pc'en er lov? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg