oaasheim Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Heisann! Har eit hovudkort her frå ein Fujitsu Siemens Celsius PC.. Hovudkortet er Mainboard D1740. Det er ikkje vifteutgong til prosessorvifta på hovudkortet, men vifta er kopla direkte til straumforsyninga (bare + og gnd, ikkje sense). Det virker som om alt starter, bare ikkje prosessoren.. Diskane begynner å lage lydar, alle vifter går, men ingen bilete på skjermen. Det eg trur er problemet er at hovudkortet ikkje vil starte prosessoren utan at det har "sensa" at vifta går, og når det ikkje er vifteutgong på kortet, korleis all verda vil det finne ut at vifta går? og ja; eg har kopla straumforsyninga til "prosessorkontakten (4 pins)" mvh Lenke til kommentar
oaasheim Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2006 ingen? Haster i grunn veldig Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Hvis du med "Diskane begynner å lage lydar" mener at du hører lyder fra hodebevegelser (ikke bare spindelmotor) så virker CPU. Det er mange PCer som har vifte uten sensor, så det trenger ikke være noe problem. Det er mange ting som kan være årsak til sort skjerm, f.eks defekt skjermkort. Du må nok bruke eliminasjonsmetoden. Lenke til kommentar
oaasheim Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2006 Det er intregrert skjermkort, og eg har prøvd med eit anna skjermkort og.... takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå