Straffa Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2006 (endret) Altså, der er folk som stiller inn bilde og lyd ganske nøye da! Alle knappene er der av en grunn, ikke for at det skal se high-tech ut, da tror jeg de ville ha hatt så lite knapper som mulig.. 6990557[/snapback] Jeg synes få knapper på en liten fjernkontroll er mye stiligere enn masse knapper og fancy greier. Man kunne heller navigere i menyen for innstillinger av andre ting. Jeg vet ikke hva slags knapper folk trykker på når de skal se en film. Hos meg så trykker jeg som på Play Endret 3. oktober 2006 av avanore Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Jepp, stemmer nok det. Det er muligheter for å skjule knapper, som for eks å legge dem under en ''flipp''. Jeg tror det er bedre at Sony får ''klager'' på at mulighetene er for mange enn for få! :O) Lenke til kommentar
Thalidomide Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Hehe, like raske loadetider som en psp. 6988856[/snapback] Det står da: "In fact, PS3 does both at about the same speed of PSP". Altså at den rekker både å starte opp maskinen og kjøre igang et spill på samme tid som PSP bruker på å loade et spill. Moro med litt gode nyheter om PS3 også Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Rema 1k sitt herlige slogan "Det enkle er ofte det beste" må ha godt Sony hus forbi her ja. Lenke til kommentar
Syfer Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Hehe, like raske loadetider som en psp. 6988856[/snapback] Det står da: "In fact, PS3 does both at about the same speed of PSP". Altså at den rekker både å starte opp maskinen og kjøre igang et spill på samme tid som PSP bruker på å loade et spill. Moro med litt gode nyheter om PS3 også 6990845[/snapback] 5) The start up is amazingly fast. And game load times were faster than expected. In fact, PS3 does both at about the same speed of PSP. ie, Long load times due to the massive Blu-ray disc? Nope. Simply not an issue. Så kan man begynne å tolke... Skal man tolke at den starter opp maskinen og kjører igang spillet på samme tid som PSP bruker på å loade spillet, eller skal man tolke det som om at det å starte maskinen og det å starte spill tar like "kort" tid som på PSP. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Skal man tolke at den starter opp maskinen og kjører igang spillet på samme tid som PSP bruker på å loade spillet 6991241[/snapback] Slik tolker jeg det. Nå vet jeg ikke helt hvor lang tid de mener med det. Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Her er ps3-fjernkontrollen 6989840[/snapback] Den fjernkontrollen ser ut som noe fra begynelsen av -90 tallet. 6990213[/snapback] Må si meg enig, den var rett og slett fæl. For mange knapper og for surrete. 6990230[/snapback] Den ser AKKURAT ut som en vanlig fjernkontroll, ikke er den uoversiktlig og ikke har den "for mange knapper". Faktisk er den ganske lik den fjernkontrollen jeg allerede har til tv'n som forsåvet er en 04'modell Dette er vel en universal-fjernkontroll, så litt knapper må en jo få med.. Om en strengt tatt trenger 0-9knapper kan diskuteres, men jeg har ikke sett en tv-fjernkontroll til dagsdato som ikke har det. Btw her er MS sin: Link Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 For å vere heilt ærlig,så syns eg utførelsen på MS sin kontroll er bedre. den ser penere ut ganske enkelt. Lenke til kommentar
Thalidomide Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Hehe, like raske loadetider som en psp. 6988856[/snapback] Det står da: "In fact, PS3 does both at about the same speed of PSP". Altså at den rekker både å starte opp maskinen og kjøre igang et spill på samme tid som PSP bruker på å loade et spill. Moro med litt gode nyheter om PS3 også 6990845[/snapback] 5) The start up is amazingly fast. And game load times were faster than expected. In fact, PS3 does both at about the same speed of PSP. ie, Long load times due to the massive Blu-ray disc? Nope. Simply not an issue. Så kan man begynne å tolke... Skal man tolke at den starter opp maskinen og kjører igang spillet på samme tid som PSP bruker på å loade spillet, eller skal man tolke det som om at det å starte maskinen og det å starte spill tar like "kort" tid som på PSP. 6991241[/snapback] Var kanskje ikke så grei den setningen nei.. Men det høres jo ikke ut som det er så ille siden de skriver: "Long load times due to the massive Blu-ray disc? Nope. Simply not an issue.". Uansett så virker den kanskje litt vel optimistisk ut denne "testen", så det blir mer spennende å høre hvilke kommentarer PS3 får når den kommer ut i Amerika. Om ikke annet så bør vi ha et greit grunnlag for å vurdere hvorvidt maskinen er verdt å kjøpe når den endelig kommer hit. Jeg er ihvertfall spent Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 (endret) For meg klarer jeg ikke tolke det som annet enn at PS3 både loader og starter opp like kjappt some en PSP. Altså, samme loadetid, samme startup tid. Ellers ville det vel vært formulert noe sånt som: "In fact, PS3 does both at about the same speed as the PSP takes to simply load" elno. Endret 3. oktober 2006 av M@R7!N Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 PSP er -ikke- treg på oppstart i forhold til eks. vis PS2, Gamecube og Xbox360. I forhold til andre håndholdte enheter er den treg, men det er en naturlig følge av at den benytter en type medium har lavere overføringshastighet enn det de andre håndholdte benytter seg av. For å bedre på dette, har man muligheten for å sette PSP'en i dvalemodus. Dette gjør at du starter opp ett spill, så sant så du har bootet det tidligere, på maks et par sekunder. De som påstår at PSP er så voldsomt treg på å starte opp kunne jo gjerne poste sine erfaringer her. Jeg tror neppe at man vil kunne komme med noe saklig eller konsekvent som viser at den er treg på oppstart. Tida går som regel seint når man venter på at vannet skal koke Min erfaring med PSP er at den ikke er treg. Og om PS3'en booter med samma speed på spill som ikke er HD installert, er jeg mer enn happy. Nå er PS3 en konsoll som skulle kunne gjøre akkurat det samme iom at det er innebygget harddisk. Om de har benyttet seg av en dvalemodus kan man jo bare spekulere i. Men som Rudolf Blodstrupmoen sa; "Time will show.." Intensjonen til de som testet PS3'en var hovedsakelig å avblåse en rekke med rykter som har gått på at BD spilleren skulle være så vanvittig treg at det ville ta år og dag bare å starte opp spilla. Selv om de ikke er den mest objektive kilden, så gir de ihvertfall et hint om at BD spilleren ikke er fullt så treg som ryktet skal ha det til. Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 fikk troen på at ps3 ikke vil bli et misslykket prosjekt alikevell! fikk et sug av glede i magen naar jeg leste "annmeldelsen" til psm. gleder meg til den kommer! Gj sony! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå