Bromlexl Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Ja designteamet som har att seg av innsiden av konsollen har nærmest utgjort magi under prosessen,men PSU internt og greier. Se og lær MS 6987563[/snapback] Må jeg faktisk si meg litt enig i... Lydløs er stooort pluss! Og intern PSU er også ett stooort pluss! Men nå får vi se hvordan det holder seg over tid da... kan jo bli mye feil etter en par måneders bruk... Men holder komponentene får Sony av meg... 6987801[/snapback] Vel det kan vel ikke gå værre en med 360. Har selv levert inn en pga red ring of doom (som forøvrigt er en tittel til 360, noe jeg finner meget ironisk) Men må nok forvente at det blir litt problemer med hardware ved launch. Ikke at vi vil lide med det siden vi får den i mars Lenke til kommentar
Syfer Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Hehe, like raske loadetider som en psp. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Vel det kan vel ikke gå værre en med 360. Har selv levert inn en pga red ring of doom (som forøvrigt er en tittel til 360, noe jeg finner meget ironisk) Men må nok forvente at det blir litt problemer med hardware ved launch. Ikke at vi vil lide med det siden vi får den i mars 6988817[/snapback] Eg lurar på kva du baserar det på?Trur du at du som kunde, vil få ein revidert versjon av PS3 allereie i Mars? Sånn som Sony slit med å laga nok units til launch, trur du verkeleg at dei fokuserar, og brukar tid og ressursar, dei strengt tatt ikkje har, til å fiksa dei evt barnesjukdommane som vil visa seg i November ? Når eg får lest ein review av PS3 frå ei meir subjektiv kjelde, og dei og skriv at den er lydlaus, blir eg mektig imponert. Før den tid tar eg det med ei klype salt Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 And game load times were faster than expected. In fact, PS3 does both at about the same speed of PSP. Eh, PSP er vel ikke akkurat kjent for sine raske ladetider ? 6988229[/snapback] Sant! Jeg har psp og herregud, tar jo evigheter å loade spill som BurnOut Revenge! Så kanskje litt feil å sammenligne opp mot PSP der ja. Men ellers ser denne konsollen finfin ut! Kjøper den når den faller _litt_ (les:mye) i pris! 6988268[/snapback] Mulig jeg misforstår her: "...In fact, PS3 does both at about the same speed of PSP. ie, Long load times due to the massive Blu-ray disc? Nope. Simply not an issue." Det virker som en dårlig skrevet setning. Men de sammeligner loadetid på PSP med PS3. Og konklusjonen er at lang loadetid ikke er en sak (altså ikke noe problem). Mulig jeg tar feil her, men denne setningen var vanskelig å skjønne nøyaktig. Har PSP selv og unner ingen andre konsoller en slik loadetid. Lenke til kommentar
Syfer Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 De sier da at man ikke skal bekymre seg for lange loadetimer, for PS3 klarer det på ca samme hastighet som PSP. Da mener nå jeg at man burde bekymre seg. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Gleder meg noe sykt til jeg får min! Synd den ble utsatt! Vet at jeg er en av de heldige som får den i første sending! Fikk skjorte av Komplett! Lenke til kommentar
Chaqwa Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Ja designteamet som har att seg av innsiden av konsollen har nærmest utgjort magi under prosessen,men PSU internt og greier. Se og lær MS 6987563[/snapback] Enig. Men så må du huske på MS er ren software selskap, og Sony har helvettes mye erfraring innen HW . Hehe den kommende Zune skal bli produsert av Toshiba Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Vel det kan vel ikke gå værre en med 360. Har selv levert inn en pga red ring of doom (som forøvrigt er en tittel til 360, noe jeg finner meget ironisk) Men må nok forvente at det blir litt problemer med hardware ved launch. Ikke at vi vil lide med det siden vi får den i mars 6988817[/snapback] Eg lurar på kva du baserar det på?Trur du at du som kunde, vil få ein revidert versjon av PS3 allereie i Mars? Sånn som Sony slit med å laga nok units til launch, trur du verkeleg at dei fokuserar, og brukar tid og ressursar, dei strengt tatt ikkje har, til å fiksa dei evt barnesjukdommane som vil visa seg i November ? 6988923[/snapback] Vel med tanke på at microsoft nok laget litt mer solide konsoller fra februar/april som holder seg bedre en launch maskinene, så vil jeg ikke tro at Sony er noe værre. For som du kanksje ikke er klar over så har de sykt med penger de og. Så resurser går det nok greit med. Å når de får inkjørt produksjonen så vil også mindre feil oppstå. Som på 360. Angående at den er lydløs er det bare å høre på videoen. Viss du mener å høre noe særlig med støy fra PS3en så er det nok bare 360 min fra norge som spiller litt. Viss den faktisk er så lydløs så er jeg mektig imponert. Ser frem til at gamespot får PS3en. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 (endret) Her er ps3-fjernkontrollen Endret 3. oktober 2006 av Slettet+32asd4f Lenke til kommentar
euroshopper Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Ser ut som videoen har blitt tatt ned...Noen som har andre lenker? Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Vel med tanke på at microsoft nok laget litt mer solide konsoller fra februar/april som holder seg bedre en launch maskinene, så vil jeg ikke tro at Sony er noe værre. For som du kanksje ikke er klar over så har de sykt med penger de og. Så resurser går det nok greit med. Å når de får inkjørt produksjonen så vil også mindre feil oppstå. Som på 360. Angående at den er lydløs er det bare å høre på videoen. Viss du mener å høre noe særlig med støy fra PS3en så er det nok bare 360 min fra norge som spiller litt. Viss den faktisk er så lydløs så er jeg mektig imponert. Ser frem til at gamespot får PS3en. 6989708[/snapback] Viktig at du hugsar at Microsoft ikkje hadde så store produksjonsproblem som Sony har no.Eg stolar ikkje på nokon video som Official Playstation Magazine har laga. Akuratt på samme måte som eg ikkje stolar på ein video official xbox magazine hadde laga om XB360. I videoen, testar dei forresten eit spel, som ligg på ei plate? Er jo DVD-rom'en i 360 som susar mest. Men med tanke på at BR spelaren til PS3 sving på eit mykje lavare turtal, sku det forundra meg om den ikkje lagde mindre bråk enn 360. Korleis blir det når HD-DVD spelaren kjem til 360? Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Korleis blir det når HD-DVD spelaren kjem til 360? 6989897[/snapback] Den spinner vel dvd'er like fort når de settes inn som den vanlige dvdspilleren... (hvis den i det hele tatt støtter å spille av spilldvd'er) Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2006 Jeg vil ha en ny X360 med innebygd HD-DVD spiller og en større HD Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Her er ps3-fjernkontrollen 6989840[/snapback] Tydeligvis ingen som har brukt kvite silkehansker på de konsollene der ihvertfall :!: Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Ser ut som videoen har blitt tatt ned...Noen som har andre lenker? 6989864[/snapback] Hmm.. for et par minutter var den på youtube.com og nå er den borte. Gå på youtube.com og søk etter psm3. DA finner du den, men når du tryykker på den får du beskjeden "This video has been removed by the user." Lenke til kommentar
KKake Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Her er ps3-fjernkontrollen 6989840[/snapback] Den fjernkontrollen ser ut som noe fra begynelsen av -90 tallet. Lenke til kommentar
Djevlen Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Her er ps3-fjernkontrollen 6989840[/snapback] Den fjernkontrollen ser ut som noe fra begynelsen av -90 tallet. 6990213[/snapback] Må si meg enig, den var rett og slett fæl. For mange knapper og for surrete. Lenke til kommentar
ØysteinT Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Må si meg enig, den var rett og slett fæl. For mange knapper og for surrete. 6990230[/snapback] For mange knapper? Eh, man å ha en god del knapper på dagens fjernkontroller til DVD-spillere og slikt. Er ikke noe spesielt mer på den enn på min DVD-kontroller, eller fjernkontrollen til min 360 Premium. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2006 Må si meg enig, den var rett og slett fæl. For mange knapper og for surrete. 6990230[/snapback] For mange knapper? Eh, man å ha en god del knapper på dagens fjernkontroller til DVD-spillere og slikt. Er ikke noe spesielt mer på den enn på min DVD-kontroller, eller fjernkontrollen til min 360 Premium. 6990497[/snapback] Aldri skjønt det der med så mange knapper. Hva annet skal du trykke på utenom de vanlige play/stop/spol/meny Alt for mange knapper på den. Stor er den også, sikkert bra hvis man trenger et slagvåpen Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Må si meg enig, den var rett og slett fæl. For mange knapper og for surrete. 6990230[/snapback] For mange knapper? Eh, man å ha en god del knapper på dagens fjernkontroller til DVD-spillere og slikt. Er ikke noe spesielt mer på den enn på min DVD-kontroller, eller fjernkontrollen til min 360 Premium. 6990497[/snapback] Aldri skjønt det der med så mange knapper. Hva annet skal du trykke på utenom de vanlige play/stop/spol/meny Alt for mange knapper på den. Stor er den også, sikkert bra hvis man trenger et slagvåpen 6990528[/snapback] Altså, der er folk som stiller inn bilde og lyd ganske nøye da! Alle knappene er der av en grunn, ikke for at det skal se high-tech ut, da tror jeg de ville ha hatt så lite knapper som mulig.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå