Erlend0_o Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Hvilket program kan jeg lese tempen på minne? Har speedfan er det en av disse? http://img505.imageshack.us/img505/8921/speedjj4.png link til bilde jeg lurer og på der jeg har skrevet ?1 og ?2 hva de betyr BTW kjører occt det er derfor den er varm hvis noen lurte Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Så tar vi litt logisk tekning igjen: Finne en løsning 1. Et viktig hjelpemiddel når man skal finne en løsning, er Google. 2. Vi tar et enkelt Google-søk. 3. Finner man ikke informasjonen der, må man tenke logisk: I mitt forrige søk, googlet jeg "Ram temp". Men ... Hva er det jeg egentlig ønsker? Jo, et program som finner ut hva temperaturen på ramkortet mitt er. Derfor googler jeg Software ram temp. Er heller ikke dette godt nok, må jeg utdype meg enda mer. Gjør jeg om temp til temperature er jeg på rett spor. 4. Vi leter i google-søket og finner flere ulike løsninger. Heretter er det kun en løsning. Logikken. Hilsen, tissedam! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå