Gå til innhold

For mye sport på TV?

Anbefalte innlegg

Argumenter for / og / eller imot om det er for mye sport på tv. (eller om det er for lite)

Jeg mener selv at det er alt for mye sport på tv, har ikke parabol, bare de vanlige kanalene nrk,tv2,nrk2 og tv Norge.

Blir rimelig lei av og til, er egentlig mest lei fotballen, men egentlig alt av sport som går på tv, det er jo ufattelig kjedelig å se sport på tv. Visse untak, men nå tenker jeg generelt sport på tv, fotball, friidrett osv.

Ville bare se hva folket synes :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg syns ikke det er for mye sport på tv, men så er jeg da også ganske interessert så det kan jo ha en del med saken å gjøre. Kan godt forstå at de som overhodet ikke har interessen der, kan synes det er vel mye sport.

Men at folk ikke får sett favorittsåpeserien sin fordi den blir erstattet av fks. VM-kamper (som er en måned hvert 4.år), kunne ikke brydd meg mindre.

Vil ikke folk se sport så får de bare finne på noe annet enn å se tv. Sport er av de tingene som trekker flest seere i følge statistikken, og da er det ikke annet å vente enn at det blir høyt prioritert. Det er klart at en landskamp som trekker oppimot en million seere blir prioritert foran fks. Hotel Cæsar med 300 000 seere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...