Matin Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 (endret) En kjølebag har en stor startstrøm. dvs at når den starter vil den, på en krets som allerede trekker mye strøm, slå ut sikringen. Det hjelper fint lite om du kobler den til 12volten. Nå vet ikke jeg helt hva slags kjølebag du egentlig snakker om, men jeg regner med at om den skal kjøle ned colaen din må den trekke litt strøm, uansett om du har koblet den gjennom PCen eller rett i kontakten. edit - jeg tar med små 30w høyttalere, tror dette holder til meg. Endret 3. oktober 2006 av Matin Lenke til kommentar
tanx Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Jeg har 2 plasser så jeg tar med meg 2 stk 30 watt høytalere og en kjølebag? Er dette greit for crew elrs? Lenke til kommentar
taulen Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Kjøpe en egen plass til kjølebag Nesten fristendes om det hadde vert lov Men dem skrev vel at vi ikke kunne ta med pga. mye å sjekke for crewet etter ulovlighter =/ Lenke til kommentar
Matin Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Men herre, les hva jeg skriver En kjølebag har en stor startstrøm. dvs at når den starter vil den, på en krets som allerede trekker mye strøm, slå ut sikringen. Jeg kan quote crewet også på denne. Lenke til kommentar
tanx Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Hvorfor har den stor startstrøm? Det er jo bare en vifte med et kjøleelement? Lenke til kommentar
RedRocK Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Jeg syntes det bør være litt musikk hvertfall. Men da jeg var på Polarparty (Et lokalt dataparty i Vestfold) var det en kar som satt rett over meg med to store høytallere å spilte max under hele lanet. Det var ikke akuratt veldig artig! Lenke til kommentar
tanx Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Altså sånne store fete annlegg på mange 100 watt er faen ikke morro, satt 2 rader unna et på TG, det sugde som faen. Lenke til kommentar
Matin Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Hvorfor har den stor startstrøm? Det er jo bare en vifte med et kjøleelement? 6989809[/snapback] Så du mener at det ikke er noen motor i en kjølebag? Lenke til kommentar
tanx Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Det er en LITEN motor, det er snakk om en liten elektro motor som driver en vifte, nå snakker vi maks 5 watt. Det som drar strøm er den som kjøler kjøle-elementet og nå snakker vi hele 25 watt Lenke til kommentar
Matin Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 25w til kjøling høres ikke mye ut. men hvis du sier det så kan det hende. startstrømmen vil fortsatt være mye høyere. men du får høre med crewet i den andre posten din. Lenke til kommentar
tanx Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Jepp jeg får vel gjøre det. Lenke til kommentar
SCV Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 16 åringer er som har fått et flunkende nytt annlegg med pappa og bare må på Lan for og vise det frem er netttopp grunnen til at jeg ikke gidder slike LAN. så til deg trådstater og alle andre som hater dette husk: Nei, dette var ikke ment som en hatpost mot HW-LAN, men sier meg bare enig med trådstarter. hvorfor er det ingen større lan som har regler mot dette? Lenke til kommentar
tanx Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Fordi det skal være lyd på LAN, det hører på¨en måte bare hjemme<3 Lenke til kommentar
Feh Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Kjølebagger er IKKE lov, og de som har med vil bli nektet å ta det med inn. Det ble bestemt i går. Om de går på vanlig 220v, 12v eller USB spiller ingen rolle. E O D. Lenke til kommentar
Warshade Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Kjølebagger er IKKE lov, og de som har med vil bli nektet å ta det med inn. Det ble bestemt i går. Om de går på vanlig 220v, 12v eller USB spiller ingen rolle. E O D. 6990432[/snapback] De som ikke går på strøm da? De er lovlige eller=? Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2006 16 åringer er som har fått et flunkende nytt annlegg med pappa og bare må på Lan for og vise det frem er netttopp grunnen til at jeg ikke gidder slike LAN. så til deg trådstater og alle andre som hater dette husk: Nei, dette var ikke ment som en hatpost mot HW-LAN, men sier meg bare enig med trådstarter. hvorfor er det ingen større lan som har regler mot dette? 6990118[/snapback] Takk skal du ha! Hvis jeg havner ved siden av en slik bajas, kan jeg ikke gå god for mine egne handlinger. "Sinnsyk i gjerningsøyeblikket." Ps: Skal baggene gjennomsøkes? Vil dildoen min gå gjennom kontrollen? Den er oppladbar, kan jeg bruke laderen der? MvH Jarbra Lenke til kommentar
Josten Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 25w til kjøling høres ikke mye ut. men hvis du sier det så kan det hende. startstrømmen vil fortsatt være mye høyere. men du får høre med crewet i den andre posten din. 6989979[/snapback] Kjølebagene du tenker på regner jeg med er de som bruker kompressor. En kjølebag som bruker peltierelement (de aller fleste) bruker ikke noe mer i begynnelsen enn ellers. Tar dog forbehold om feil. Lenke til kommentar
ParPefy Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 jaja vi kommer i alle fall med et STORT anlegg. ikke noe mer og si;) Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 men seriøst, i følge seatmapet skal da ikke strøm være noe problem i det hele tatt? 1/3 av plassene er da ledige! men dere har vel grensen på 1A fordet, og betaler for hvor mye vi bruker? men har dere ikke egentlig penger til fult uansett? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg