Gå til innhold

HW-Lan 06: Lov med store anlegg? Er det virkelig lurt?


Jarbra

Anbefalte innlegg

En kjølebag har en stor startstrøm. dvs at når den starter vil den, på en krets som allerede trekker mye strøm, slå ut sikringen.

 

Det hjelper fint lite om du kobler den til 12volten.

 

Nå vet ikke jeg helt hva slags kjølebag du egentlig snakker om, men jeg regner med at om den skal kjøle ned colaen din må den trekke litt strøm, uansett om du har koblet den gjennom PCen eller rett i kontakten.

 

edit - jeg tar med små 30w høyttalere, tror dette holder til meg.

Endret av Matin
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

16 åringer er som har fått et flunkende nytt annlegg med pappa og bare på Lan for og vise det frem er netttopp grunnen til at jeg ikke gidder slike LAN.

 

så til deg trådstater og alle andre som hater dette husk:

user posted image

 

Nei, dette var ikke ment som en hatpost mot HW-LAN, men sier meg bare enig med trådstarter.

 

hvorfor er det ingen større lan som har regler mot dette? :ermm:

Lenke til kommentar
16 åringer er som har fått et flunkende nytt annlegg med pappa og bare på Lan for og vise det frem er netttopp grunnen til at jeg ikke gidder slike LAN.

 

så til deg trådstater og alle andre som hater dette husk:

user posted image

 

Nei, dette var ikke ment som en hatpost mot HW-LAN, men sier meg bare enig med trådstarter.

 

hvorfor er det ingen større lan som har regler mot dette?  :ermm:

6990118[/snapback]

 

Takk skal du ha!

 

Hvis jeg havner ved siden av en slik bajas, kan jeg ikke gå god for mine egne handlinger. "Sinnsyk i gjerningsøyeblikket."

 

Ps: Skal baggene gjennomsøkes? Vil dildoen min gå gjennom kontrollen? Den er oppladbar, kan jeg bruke laderen der?

 

MvH Jarbra

Lenke til kommentar
25w til kjøling høres ikke mye ut. men hvis du sier det så kan det hende.

 

startstrømmen vil fortsatt være mye høyere. men du får høre med crewet i den andre posten din.

6989979[/snapback]

 

Kjølebagene du tenker på regner jeg med er de som bruker kompressor. En kjølebag som bruker peltierelement (de aller fleste) bruker ikke noe mer i begynnelsen enn ellers.

 

Tar dog forbehold om feil.

Lenke til kommentar

men seriøst, i følge seatmapet skal da ikke strøm være noe problem i det hele tatt? 1/3 av plassene er da ledige! ;) men dere har vel grensen på 1A fordet, og betaler for hvor mye vi bruker? men har dere ikke egentlig penger til fult uansett? :innocent:

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...