Gå til innhold

HW-Lan 06: Lov med store anlegg? Er det virkelig lurt?

Jarbra

Anbefalte innlegg

Hei!

Har et spørsmål: Er det lov med store anlegg?

Hvis ja, ønsker jeg bare å ytre min mening om hvor hinsides idiotisk dette er. Det er ikke alle som ønsker å høre på "din type" musikk. Hodetelefoner koster en brøkdel av hva de dyre anleggene koster - kjøp hodetelefoner. Det går helt fint ann å nyte musikk alene.

Bare min mening... :ph34r:

MvH Jarbra

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
da er det definisjonen om bra musikk :) den varierer jo på hver enkel person man treffer. Og trenger man virkelig å spille den såkalte "bra" musikken sin for andre?

6987606[/snapback]

JA...

Det mener jeg vi burde. Den hangaren vi skal være i er ganske stor, så lit forskjellig musikk er jo bra...

Selv kommer jeg sikkert til å dra noen Beatles låter og annet gromt fra 60-70 og 80 tallet!

Lenke til kommentar

kanskje vi får en reprise som da jeg var på englandsbåten mellom bergen å newcastel!

i sikkerhetkontrollen i bergen: (vakta) skal du ha med deg den boomblasteren? (running Target) JA!

(vakta snakker inn i våkitåkin) Øy bergesen vi har en BALSTER

(en sinna mann kommer løpende dette er Bergesen) Ka i helvette skal dokker med en BLASTER.... ikke faen om vi skal ha den med

(vakta)tar blasteren min å hiver den i en container og gir meg en sjekk på 2000,-

Lenke til kommentar
kanskje vi får en reprise som da jeg var på englandsbåten mellom bergen å newcastel!

i sikkerhetkontrollen i bergen: (vakta) skal du ha med deg den boomblasteren? (running Target) JA!

(vakta snakker inn i våkitåkin) Øy bergesen vi har en BALSTER

(en sinna mann kommer løpende dette er Bergesen) Ka i helvette skal dokker med en BLASTER.... ikke faen om vi skal ha den med

(vakta)tar blasteren min å hiver den i en container  og gir meg en sjekk på 2000,-

6988103[/snapback]

nice one.

Da du skulle ha sagt det var en gullbelagt modell elns, og krevd mere penger :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

det er lov med store anlegg, så lenge de ikke trekker så mye strøm at det går over den strømmengden du er tildelt. Du blir tildelt 1A for hver plass som tilsvarer 230w. Går du ikke over det så kan du ta med deg så stort du bare orker. Bare du ikke dekker gangveiene.

Hvis du spiller så høyt at vi i crew mottar klager fra deg, så vil vi be deg pent om å skru ned lyden. Gjør du ikke det så kommer vi og kutter kablene dine.

Dette gjelder uansett hvordan musikk du måtte spille.

Lenke til kommentar
det er lov med store anlegg, så lenge de ikke trekker så mye strøm at det går over den strømmengden du er tildelt. Du blir tildelt 1A for hver plass som tilsvarer 230w. Går du ikke over det så kan du ta med deg så stort du bare orker. Bare du ikke dekker gangveiene.

Hvorfor er det lov med anlegg så lenge du ikke drar over strømmengden, men ikke en liten kjølebag feks.?

Burde ikke de samme reglene vert for begge deler? Liten kjølebag som blir dratt fra 12volten på pcen bruker da ikke mer enn et anlegg. Så lenge det ikke drar mer strøm enn det vi har fått tildelt ser ikke jeg noe problem med det.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...