Gå til innhold

MMS og Ventelo Abonnement

Anbefalte innlegg

Jeg har Ventelo Abonnement, som benytter seg av telenors nettet. Har satt opp innstillingene som jeg har fått tilsendt fra Ventelo, men når jeg skal Motta en MMS mld så kommer det opp at URL ikke funnet. Hva er det som er galt? Har prøvd alt mulig snart.

Har en Samsung D 500

Noen som kan hjelpe meg, for det kunne ikke kundeservice.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har Ventelo Abonnement, som benytter seg av telenors nettet. Har satt opp innstillingene som jeg har fått tilsendt fra Ventelo, men når jeg skal Motta en MMS mld så kommer det opp at URL ikke funnet. Hva er det som er  galt? Har prøvd alt mulig snart.

Har en Samsung D 500

Noen som kan hjelpe meg, for det kunne ikke kundeservice.

6987063[/snapback]

Hvis ikke kundeservice kan, så kan vel neppe noen her heller.

Hvorfor kunne ikke kundeservice hjelpe deg, sa de?

Lenke til kommentar

haff, kundecervisen hos ventelo, blir bare mere og mere sugent... var topp før, men ikke nå lenger...

Men kan ikke kundeservicen hjelpe deg, bør du vel bare be om å bli satt over til noen som kab årne de for deg... men er vel ikke så enkelt siden det er ventelo...

Lenke til kommentar
haff, kundecervisen hos ventelo, blir bare mere og mere sugent... var topp før, men ikke nå lenger...

Men kan ikke kundeservicen hjelpe deg, bør du vel bare be om å bli satt over til noen som kab årne de for deg... men er vel ikke så enkelt siden det er ventelo...

6988105[/snapback]

Nei, kanskje ikke.

Men kan ikke de, så tviler jeg noen her kan, da de har tilgang til mer opplysninger eller stuff de trenger enn oss. :D

Lenke til kommentar

Prøv å last ned både mms og wap innstillinger igjen.

WAP

Send "WAP produsent modell" til 1999 (f.eks. " WAP NOKIA 6230").

MMS

Send "MMS produsent modell" til 1999 (f.eks. " MMS NOKIA 6230").

ifølge ventelo/bluecom's hjemmeside. Dette ser ut til å være de samme innstillingene som telenor har, (ventelo bruker telenors nett) så du kan også bestille her i fra https://dms.telenormobil.no/telenor/wizard.form

så at ventelo ikke hadde samsung i lista si. men du kan altså få dem tilsendt ved å bruke telenor sin side.

Endret av shaaland
Lenke til kommentar

Jeg fant en mulig årsak for hvorfor det kom opp at URL ikke funnet. Det var fordi MMS meldingene jeg hadde fått hadde blitt for gamle, de har jo en viss frist etter at de er blitt sendt til de blir mottatt og åpnet.

Fikk da mottatt bildemld i går da, så da virker det muligens da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...