rvenes Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Hai... 20.08.2002 fikk foreldra til ein kammerat av meg adsl. Eg lurer på om han har router i modemet eller om det er eit reint modem. Har nemlig formatert pc'n deira og skal levere den snart igjen. Om dei ikkje har router må jo eg mekke ein tilkonling også. Noken som veit kva som var normalt å levere på den tida. Det er eit Nokia adsl modem. Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Er 99% sikker på at det er et rent modem. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Modem med 5 porters hub tenker jeg, pga av huben så tror mange att dette er en router. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2006 Snodigt å plassere ein hub der da. Er det samme kor man plasserer kabelen fra pc'n eller? Eg har ikkje sett modemet sjølv enda. Nokem som har bilder av det? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Nei, det er ikke så merkelig i og med endel har flere IP-er fra ISP og da slipper man og ha en egen switch etter modemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå