figure_02 Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Vant akkurat dette på netthandel, var det et godt kjøp? http://www.netthandelen.no/visAuksjon.aspx...sjonsID=5793186 Men da trenger jeg ihvertfall en forsterker, som cd-spiller bruker jeg dvd-spiller tenker jeg, men hva slags forsterker kan brukes? Så billig som mulig Passer f.eks denne? https://prisguiden.no/product.php?produc...952&view=prices Vil det gi bra lyd? Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Det der var jo hakket bedre enn det andre kjøpet du gjorde, hehe Men skal du ha en receiver som er verdt pengene så vil jeg si at denne er det billigste alternativet. En får som kjent ikke gull til prisen for bæsj... På bruktmarkedet er denne et knallkjøp. Ellers kan du jo gi et bud på denne for minipris og denne for hakket over minipris... Da får du iallefall noe som er verdt penga Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Hvorfor kjøpte du et surroundanlegg når du skal spille av cder? Og nei, Sony-forsterkeren du linker til er stereo og vil ikke gi lyd i alle høytalerene. Lenke til kommentar
freke Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Hvorfor kjøpte du et surroundanlegg når du skal spille av cder? Og nei, Sony-forsterkeren du linker til er stereo og vil ikke gi lyd i alle høytalerene. 6987832[/snapback] Musikk er da fett nok i 7 kanals stereo. Og ikke så galt i plIIx heller for den del. Men jeg ville sikkert gått for en reciever noen hakk opp på pris stigen da. Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2006 (endret) Hmm, takk for svar. Hvorfor vil ikke Sony forsterkeren gi lyd i alle høytallerne? Vil denne det? http://avforum.no/avtorget/showproduct.php...ct=11280&cat=13 Hvorfor vil ikke Surround være noe vits i The Dark Listener? Har ikke peiling på det her Endret 3. oktober 2006 av figure_02 Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Tja, om du ikke har et fnugg av peiling; drit i å kjøpe villt og kaste bort penga dine! 1: Tenk deg litt om og finn ut hva du vil ha; ren stereo eller et surroundanlegg 2: Kom med et budsjett 3: Ta et valg basert på de forslagene du får her og din egen sans for estetikk og krav til anlegget. Done Lenke til kommentar
Mato Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Hvorfor kjøpte du et surroundanlegg når du skal spille av cder? Og nei, Sony-forsterkeren du linker til er stereo og vil ikke gi lyd i alle høytalerene. 6987832[/snapback] hvorfår vill ikke den sonyen gi soround lyd ? kan da ikke komme og inbille meg at det er en stere forsterker med høyttaler termianler til 6 høytalere ?? btw sjekk bildet da , har tilogmed digetal inn ^^ Lenke til kommentar
C-angel Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Hvorfor kjøpte du et surroundanlegg når du skal spille av cder? Og nei, Sony-forsterkeren du linker til er stereo og vil ikke gi lyd i alle høytalerene. 6987832[/snapback] hvorfår vill ikke den sonyen gi soround lyd ? kan da ikke komme og inbille meg at det er en stere forsterker med høyttaler termianler til 6 høytalere ?? btw sjekk bildet da , har tilogmed digetal inn ^^ Nå kan det vel hende at TheDarkListener snakker om sony forsterkeren som figure_02 linker til. Noe som er en STEREO forsterker. Skjønner heller ikke hvorfor trådstarter har kjøpt surround hvis det er meningen å bruke det kun til musikk. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Hvorfor kjøpte du et surroundanlegg når du skal spille av cder? Og nei, Sony-forsterkeren du linker til er stereo og vil ikke gi lyd i alle høytalerene. 6987832[/snapback] hvorfår vill ikke den sonyen gi soround lyd ? kan da ikke komme og inbille meg at det er en stere forsterker med høyttaler termianler til 6 høytalere ?? btw sjekk bildet da , har tilogmed digetal inn ^^ Nå kan det vel hende at TheDarkListener snakker om sony forsterkeren som figure_02 linker til. Noe som er en STEREO forsterker. Skjønner heller ikke hvorfor trådstarter har kjøpt surround hvis det er meningen å bruke det kun til musikk. 6992123[/snapback] da bør TheDarkListner si det , eventuelt quote det inlegge det gjelder . jeg gadd ikke sjekke linkene til figure_02 da jeg bare viste at det måtte linke til som egntlig ikke var relevant . Lenke til kommentar
am3k Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Etter ønske fra trådstarter stenges tråden, da han ønsker å samle sine spørsmål i denne tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg