weebl Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 jeg har en bZerk 500watt PSU, i dag begynnte vifta på den å gå i et sinnsykt til tempo og hele greia høres ut som et helikopter, det er et pot-meter på baksiden men det reagerer ikke! men til vanlig gjør det det. dette har hendt en gang før og da leverte jeg den inn på datakjeden og de så på den og fannt ingenting galt. i dag når den begynnte å bråke igjen satt jeg bare på msn og hørte på musikk og pcen trakk ikke mye strøm. jeg har 2*120mm vifter i kabinettet mitt, og kabinettet er et coolermaster centurion 532. Hva er galt og hva kan gjøres! Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 kanskje den er gått klikk?Varme? Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Sikkert potmeteret som er utslitt eller har et dårlig loddepungt. Det beste må jo være å få ny på garantien. Hvis ikke så kan du jo prøve å mække litt selv hvis du har loddebolt tilgjengelig. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2006 ok jeg skal ta den med ned til datakjeden i dag, sist jeg var der fannt de ingenting galt med den men det høres ut som at dette kan være et dårlig loddepunkt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå