Gå til innhold

Avbestilling hos PsData

Anbefalte innlegg

Jeg har bestilt ny CPU hos PsData, men etter at Intel kom med nyheten om at prisene senkes 10.11, så ønsker jeg å avbestille! Kan jeg bare få avbestilt ved å sende en mail, eller det en mulighet i nettleseren som jeg ikke har sett?

Gidder ikke å betale 1975.- for en 2.4GHz nå, når jeg kan få en 2.52GHz for samme prisen om et par uker..

på forhånd takk for svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bacon_boy skriver:

Eller du kan bare vente til pakken kommer på postkontoret som oppkrav, og ikke hente den. Da blir den automatisk sendt tilbake etter 2 uker eller noe sånt...

------------------

Ville du likt at noen gjorde det med deg? DÅRLIG moral. Ps må jo betale frakten, og kommer garantert til å sende regning på frakten til den som ikke henter pakken.

Det ville jeg iallefall ha gjort. Ring eller skriv heller til dem, de fikser det der lett. Tlf 37253725/37253750

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-03 00:14, skrev Bacon_Boy:

Eller du kan bare vente til pakken kommer på postkontoret som oppkrav, og ikke hente den. Da blir den automatisk sendt tilbake etter 2 uker eller noe sånt...

Da må kunden betale frakten.

Da er du jo automatisk en lame kunde oxo..hehe

Bedre å skrive en mail eller ringe dem.

Koster ikke så mye liksom.

Lenke til kommentar

Ikke fatter jeg hvorfor du gidder å avbestille. Det er jo ikke sånn at prisen synker den datoen Intel setter ned prisene. Stort sett merker man ikke prisreduksjoner i det hele tatt. Webshoppene setter ned prisen "litt og litt" uansett. men men, ditt valg.

Når det gjelder det å ikke hente pakker: Da vil du butikken sende deg et gebyr. Dette er normal praksis fra alle webshopper og 100% lovlig. Dette gebyret kan være mer enn å dekke returfrakten.

Lenke til kommentar

Enig med Anders. Du vil knapt merke forskjellen på de to. Kan gå en måned fra dagsdato til du finner de i butikken til den nye prisen. Først må de selge ut det lageret de har med cpuer de allerede har kjøpt inn til den "gamle" prisen. Personlig ville jeg ha gått for det du allerede har bestilt. Slipper du å vente i evigheter for en ytelsesøkning du knapt vil merke..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...