achesham_1 Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 hei jeg har ett problem med scripting når jeg skal surfe på internett, det kommer en feilmelding opp og den ser sånn ut: __________________________________ |A runtime Error has occourred. |Do you wish to debug? | |Line:85 |Error: Object expected | |Yes No |___________________________________ Hva skal jeg gjør? Hilsen alexander chesham:-) [ Denne Melding var redigert av: achesham_1 på 2002-11-02 22:28 ] Lenke til kommentar
oddivato Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 Gå inn på verktøy/ Altrnativer for Internett/ Avansert og fjern haken for "Vis feilmelding for hver skriptfeil" Den står nesten nederst. [ Denne Melding var redigert av: oddivato på 2002-11-02 22:47 ] Lenke til kommentar
Xqtor Skrevet 3. november 2002 Del Skrevet 3. november 2002 Det er ikke du som har et "problem", men den eller de som har skrevet scriptet (f.eks Javascript e.l.). Linjenummeret angir hvor i koden feilen ligger og er egentlig helt uinteressant med mindre man skal rette på det. Lenke til kommentar
achesham_1 Skrevet 3. november 2002 Forfatter Del Skrevet 3. november 2002 Takk skal dere ha :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå