Vidar Busk Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 herregud, denne topicen gir meg flashbacks langt inn i gamerbarndommen - alt fra diskettspill til lands of lore...uansett - jeg hadde sega 8 bits - og et spill som med alex the kidd tror jeg det var og nei, det var ikke den kule hvor du måtte klumse (stein-saks-papir) med bossen. det spillet var legendarisk. spillet jeg feilaktig kjøpte hadde bilder på baksida av alex som hoppet rundt i en ninjaverden og lagde trøbbel. MEN - du startet inne i huset og hadde husarrest - så du måtte komme deg ut ved å snakke med masse passe døve folk i familien uten så mye som å sveive med armene. ......jeg kom aldri ut av huset..... .....og kan virkelig ikke understreke hvor traumatisk det var for meg, i en alder av ca 10.... Og ikke nok med det! for noen år tilbake tørket jeg støvet av gærningen og gjenopplevde helvete. Selvfølgelig endte jeg opp med akkurat samme problem og ingen prisonbrake på meg. Tror jeg manglet en nøkkel eller en del av puslespillet etc... og jeg kan love dere - den oppknappen på begge kontrollene sa natta den torsdagskvelden. vær så snill - si meg at alt var en bug - for det er min sorte kamel, min last, det som verker i panna hver gang gamerlivet butter imot... jeg veit jeg ikke får sove i natt så takk skal du **** ha! 7300928[/snapback] I feel your pain bro.... Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 herregud, denne topicen gir meg flashbacks langt inn i gamerbarndommen - alt fra diskettspill til lands of lore...uansett - jeg hadde sega 8 bits - og et spill som med alex the kidd tror jeg det var og nei, det var ikke den kule hvor du måtte klumse (stein-saks-papir) med bossen. det spillet var legendarisk. spillet jeg feilaktig kjøpte hadde bilder på baksida av alex som hoppet rundt i en ninjaverden og lagde trøbbel. MEN - du startet inne i huset og hadde husarrest - så du måtte komme deg ut ved å snakke med masse passe døve folk i familien uten så mye som å sveive med armene. ......jeg kom aldri ut av huset..... .....og kan virkelig ikke understreke hvor traumatisk det var for meg, i en alder av ca 10.... Og ikke nok med det! for noen år tilbake tørket jeg støvet av gærningen og gjenopplevde helvete. Selvfølgelig endte jeg opp med akkurat samme problem og ingen prisonbrake på meg. Tror jeg manglet en nøkkel eller en del av puslespillet etc... og jeg kan love dere - den oppknappen på begge kontrollene sa natta den torsdagskvelden. vær så snill - si meg at alt var en bug - for det er min sorte kamel, min last, det som verker i panna hver gang gamerlivet butter imot... jeg veit jeg ikke får sove i natt så takk skal du **** ha! 7300928[/snapback] Det er det morsomste innlegget jeg noensinne har lest på forumet! :!: (min utheving) Lenke til kommentar
EirikMagnus Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 hehe... takk for "støtten" lå selvfølgelig og reiv meg i håret i går kveld og fant ut at - man skulle tro at en nesten fullvoksen mann skal klare å "tenke" seg ut av en problemstilling for førskolebarn... men så feil kan man ta. Don't judge a book by its cover... verken spillet eller han som kjøper det. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Må nok hive neg på at Myst serien er noe av det vanskeligste av spill.. Selvfølgelig finnes det spill som er vanskeligere, men av spill som er "logiske" så er det ingen som slår Myst.. Er ikke vanskelig å lage et spill som er umulig å fullføre, vanskelig derimot å lage et logisk spill som nesten er umulig å gjennomføre.. Her kommer som sagt Myst inn.. Lenke til kommentar
kingleh Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Det spillet som har gitt meg mest hodebry gjennom tidene må være the 7th guest... Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Når jeg tenker meg om, så tenker jeg på AMIGA-500 tiden... Jeg hadde "Diana Sisters" og "Prince of Persia" til den. Disse 2 var vanskelig for 6år gamle meg. Jeg husker også "Test drive" på amiga... Kjempe koselige spill men også veldig vanskelige! Lenke til kommentar
Scullyy Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 (endret) GILBERT var drit vanskelig. Husker ikke hele navnet. Men det handla om en drage som datt ned på en øy i egget sitt? Og så må han finne skall bitene og løse masse mysterier >< Kanskje ikke vanskelig på den måten du tenker. Men du må bruke hodet ditt hele tia Endret 20. november 2006 av Scullyy Lenke til kommentar
Speik Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Pappa og noen kolleger på jobben hans har programmert et fire-på-rad program der du spiller mot PC'n, og det er umulig å vinne. Lenke til kommentar
Blaz3r Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 (endret) Minesveiper 6987813[/snapback] Endret 13. februar 2007 av Blaz3r Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 James Bond - GoldenEye på N64.Fytti katta. Det var vanskelige greier 7176336[/snapback] Selve spillet er ikke så vanskelig , men det mappet der vi må forsvare Natalia mens hun Hacker! Fy ****! Har aldri klart det oppdraget! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Hva med Owata og Owata 2 ? Lenke til kommentar
Johkmil Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 (endret) Hva med Owata og Owata 2 ? 7942284[/snapback] Kommer til å miste håret tidlig på grunn av disse spillene. De er umulige! Et annet irriterende spill. Du finner det også her. Endret 14. februar 2007 av IamBored Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 HALO på legendary singleplayer (ikke CO-OP) er veldig vakselig. et par av de banene er utrolig vanskelig å klare uten å dø et utall ganger ellers er CS veldig vakselig å runne (tenker på å bli verdens beste ) det er nok veldig vanskelig. Lenke til kommentar
Johkmil Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 For å bli verdens beste på CS må man absolutt ikke ha noe liv i det hele tatt Lenke til kommentar
MathHouse Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 (endret) James Bond - GoldenEye på N64.Fytti katta. Det var vanskelige greier 7176336[/snapback] Selve spillet er ikke så vanskelig , men det mappet der vi må forsvare Natalia mens hun Hacker! Fy ****! Har aldri klart det oppdraget! 7942257[/snapback] GoldenEye var lett da. runda det jo på vanskeligste vansklighetsgrad i en alder av 7år eller noe (ikke missforstå det er et drittøft spill) (det eneste jeg synes var vanskelig var å åpne porten på første banen, hadde akkurat kjøpt meg N64 og skjønte jo ikke at å åpne var b-knappen ) HALO på legendary singleplayer (ikke CO-OP) er veldig vakselig. et par av de banene er utrolig vanskelig å klare uten å dø et utall ganger ellers er CS veldig vakselig å runne (tenker på å bli verdens beste ) det er nok veldig vanskelig. 7945632[/snapback] Halo på legendary er ganske vanskelig ja, men på en morsom og underholdene måte (ikke nesten grine fordi du ikke skjønner hva du skal måte hvis dere skjønner hva jeg mener?) EDIT: leifs Endret 14. februar 2007 av Mathias666 Lenke til kommentar
Koopa Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Selvfølgelig kommer Devil May Cry 3 Special Edition inn her ;D Jeg sliter tilogmed en stor del på Normal... Og det fins jo 2 vanskeligere grader også! 6990080[/snapback] Enig der altså Etter langt og lenge klarte jeg det på Dante Must Die men det var et slit. Prøv også å SS rank alle mission på hard Lenke til kommentar
Snibler Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 lykke til med dette spillet Lenke til kommentar
dannad Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Top Gun til til den gamle spillkonsollen NES, ufattelig vanskelig :| Lenke til kommentar
Simen Løkken Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 (endret) Det her ser jo litt bustete ut? Endret 24. april 2007 av pelokken Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Operation Flashpoint var til tider svært så utfordrande. Klart på topplista, IMO. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå